E-verslas
Kokį logotipą pasirinkti?
E-verslas
Trečiadienis, 30 Spalis 2013 10:25

Sėkmingam verslui nebepakanka aukštų pardavimų ir gerai žinomo vardo – vizualiniai elementai tapo neatsiejama populiarumo dalimi. Pirma dėmesį atkreipianti detalė – grafinis ženklas, tačiau iš kur žinoti, kaip turi atrodyti naujausias tendencijas atitinkantis įmonės ženklas?

 

Kada reikia keisti logotipą?

 

Grafinių ženklų dizaine sunkiai įsimenamus, spalvų, teksto ir detalių kupinus ženklus keičia lengviau suprantami bei labiau atitinkantys įmonės identitetą, negana to, čia, kaip ir visur – vyrauja mados tendencijos. Žinoma, gerai sukurtas ir apgalvotas ženklas gali sėkmingai gyvuoti ne vieną dešimtmetį, tačiau viskas kinta. Netgi žymiausi prekės ženklai („Microsoft“, „Jaguar“, „Twitter“) atlieka ženklo korekcijas, taip norėdami išlaikyti vartotojų susidomėjimą, patrauklumą ir sustiprinti pozicijas rinkoje.

 

 
Atvirus duomenis „įdarbinęs“ projektas Kurgyvenu.lt gavo 200 tūkst. EUR investiciją
E-verslas
Pirmadienis, 28 Spalis 2013 14:15

Lietuviškas startuolis Kugyvenu.lt, kuris suteikia galimybę žmonėms pasitikrinti turimo ar trokštamo įsigyti nekilnojamojo turto kainą ir jos aplinkos veiksnius, pritraukė 200 tūkst. EUR investiciją iš „Practica Capital“ fondo ir migravo į „Windows Azure“ debesį. Numatoma, jog ši investicija prisidės ir prie projekto plėtros į užsienį.

 
Kodėl verta žvalgytis per petį, arba konkurentas – geriausias tavo sąjungininkas
E-verslas
Penktadienis, 25 Spalis 2013 16:27

Įsivaizduokite, kad jums priklauso puikiai žinoma ir žmonių pamėgta gardžių bandelių kepyklėlė. Jūsų socialinio tinklo paskyra yra ne tik aktyvi, tačiau sulaukiate daug klientų atsiliepimų bei patys dalijatės įdomia informacija ir originaliomis bandelių nuotraukomis. Viskas atrodo idealu, kol rinkoje nepasirodo konkurentai, kurie yra paruošę kandžią ir agresyvią marketingo kampaniją. Netrukus Jūsų socialinių tinklų profilį papuošia žinutė: „mes jus iškepsim“. Ką daryti? Reikia nedelsiant atsakyti, nes internetinėje erdvėje greita reakcija yra vienas iš svarbiausių būdų išlikti. Toliau tęsdami turėtumėte galvoti: kodėl gali būti naudinga sekti konkurentų veiklą ir kaip į ją reaguoti. Juk neveltui sakoma - „laikyk draugus arti, o priešus dar arčiau“.

 
Internetinė rinkodara išaugo „mažojo broliuko“ marškinėlius
E-verslas
Penktadienis, 25 Spalis 2013 16:18

Šiandien nebepakanka turėti originalią idėją ar sukurti ką nors nauja – dabar vis sunkiau tas idėjas ir naujus produktus įvesti į rinką bei pasiekti tikslinę auditoriją. Dėl beprotiško informacijos kiekio, neįtikėtinų greičių ir pasirinkimo galimybių, vartotojus tampa vis sunkiau pasiekti, o ir jie tampa vis išrankesni bei atsargesni. Atsargesni? Taip, čia koją pačios sau pakišo, internetinę rinkodarą ir komunikaciją su viduramžių turgumi supainiojusios įmonės – rėksmingi baneriai, apgaulingos reklamos ir liūdnai pagarsėjęs (vis dar tebeegzistuojantis) socialinių tinklų gerbėjų pirkimas, prašymai spausti „like“ ir „share“, ar net privačios trumposios žinutės į telefonus, siūlant savo prekes ar paslaugas. Visi bandymai agresyviai ir, deja, dažniausiai ne itin skoningai pritraukti vartotojus, nė nemėginant slėpti nepasotinamo godumo ir noro pasipelnyti, dar labiau apsunkino, net tokius metodus griežtai atmetančių, įmonių rengiančių rinkodaros planus bei strategijas, darbą. Tad kokią reklamą pasirinkti, kad ne tik pasiektumėme savo klientą, bet ir nebūtumėme įkyrūs ar panašūs į „spam'ą“?

 

 
Analizė padeda nuspėti veiksmus
E-verslas
Trečiadienis, 23 Spalis 2013 15:56

Visada svajojai būti burtininku ar aiškiaregiu ir nuspėti kitų žmonių veiksmus? Tuomet pamėgink tapti jų veiksmų analitiku!

Bet kokia analizė yra skirta tam, kad galėtumėme geriau suprasti įvykius, jų priežastis, kad vėliau gebėtumėme juos nuspėti. Žmonės analizę naudoja kasdieninėse situacijose: žinome kokius veiksmus reikia priimti, kad draugams pakeltumėme nuotaiką, kaip pakasyti savo augintinio ausį ar sukelti mylimos merginos šypseną. Tačiau tam reikia pasiruošimo ir patirties, kuri įgyjama analizuojant praeities duomenis.

 
IT specialistas Marius Pareščius: azartinių lošimų internete filtravimu džiaugiasi tik lošimų organizatoriai
E-verslas
Pirmadienis, 21 Spalis 2013 14:01

Senasis azartinių lošimų įstatymas jau reikalavo naujo požiūrio. Įsigalėjus tinklapiams, pasiekiamiems visame pasaulyje, internetiniai lošimai iš karto pasidarė nelegalūs pagal senąjį įstatymą – jų gūdžius 12 metų atgal niekas neapgalvojo. Dabar, naudojantis valstybės, savaime suprantama, – mokesčių mokėtojų – lėšomis, numatoma įdiegti internetu organizuojamų lošimų blokavimo priemones ir nuo kitų metų įteisinti lošimus internete.

 
Tomas Palšis pasitraukia iš „AVAD Baltic” vadovo posto
E-verslas
Ketvirtadienis, 17 Spalis 2013 17:47

Spalio pradžioje Tomas Palšis pasitraukė iš „Apple” atstovės Baltijos šalyse „AVAD Baltic” generalinio direktoriaus posto. Nuo šiol vienos iš „ACME grupės” įmonės  „AVAD Baltic”  vadovės pareigas perima Inga Banevičiūtė, iki šiol kompanijoje dirbusi klientų aptarnavimo skyriaus vadove. Naujoji vadovė prie „AVAD Baltic” komandos prisijungė nuo kompanijos įkūrimo - 2008-aisiais.

 
Lietuviškos el. parduotuvės dažniausiai prekiauja rūbais ir buitine technika
E-verslas
Trečiadienis, 24 Liepa 2013 11:19

Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau nei 400 el. parduotuvių, beveik penktadalis jų skirtos drabužiams ir avalynei, apytikriai 15 proc. prekiauja buitine technika ir elektronika, rodo mokėjimo internetu būdo „Sving“ surinkti duomenys. Šias dvi populiariausias kategorijas vejasi sveikatos ir grožio (~10 proc.) bei mamoms ir mažyliams (~7 proc.) skirtos prekės. Nuo 2007 m. bendras el. parduotuvių skaičius Lietuvoje išaugo apie 10 kartų, bet jau keletą metų augimas yra sustojęs.

 
„Blue Bridge Baltic“ investavo į pardavimų procesų ir ryšių su klientais valdymo įmonę „Synergy Cloud“
E-verslas
Trečiadienis, 24 Liepa 2013 08:58

Informacinių technologijų (IT) įmones vienijanti „Blue Bridge Baltic“ stiprina pozicijas debesų kompiuterijos rinkoje. IT įmonių grupę papildys pardavimų procesų ir ryšių su klientais valdymo bendrovė „Synergy Cloud“, kuri teikia programinės įrangos kaip paslaugos koncepcija (angl. Software as a Service, SaaS) paremtas paslaugas.

 
„Bitė Lietuva“ antrojo ketvirčio pajamos 106 mln. litų
E-verslas
Pirmadienis, 22 Liepa 2013 14:31

Antrąjį šių metų ketvirtį telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ gavo 106,4 mln. litų pajamų. Lyginant su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu jos sumažėjo 10,3 procento. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) siekė 35,9 mln. litų – 9,1 proc. mažiau nei pernai.

 
Pirmąjį pusmetį „Tele2“ labiausiai augo verslo klientų segmente
E-verslas
Pirmadienis, 22 Liepa 2013 08:21

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2” antrąjį šių metų ketvirtį rezultatus labiausiai pagerino verslo klientų segmente. Jų skaičius „Tele2” pasiekė 126,6 tūkst. ir buvo 16,2 proc. didesnis nei prieš metus.

 
LG pristatė du naujus „Ultra HD“ televizorius pasaulinei rinkai
E-verslas
Pirmadienis, 15 Liepa 2013 15:41

„LG Electronics“ (LG) šiandien pristatė du – 55 ir 65 colių – „Ultra HD“ televizorių modelius. „LA9700“ serijos „Ultra HD“ televizoriais su 4K technologija pradėta prekiauti JAV rinkoje, vėliau jie bus prieinami ir kitose šalyse, tokiose kaip Jungtinė Karalystė, Rusija ir Australija.

 
„Sharp emotions“ – didelė akcija dideliems televizoriams
E-verslas
Pirmadienis, 15 Liepa 2013 12:11

2013 m. liepos 15 dieną prasideda „Sharp AQUOS LED TV“ serijos televizorių reklaminė kampanija „Ieškantiems didelių emocijų“. Ši akcija bus skirta „Sharp“ televizoriams su 50, 52, 60, 70, 80 ir 90 colių įstrižainėmis. Akcijos dalyviai galės laimėti daugiau nei 1200 puikių prizų.

Visi, akcijos metu įsigiję 50, 52, 60, 70, 80 ar 90 colių „Sharp AQUOS LED TV“ televizorių, turės galimybę laimėti vieną iš 1200 prizų: 12 kelionių vienam asmeniui į vieną iš didžiausių teminių parkų pasaulyje „Ferrari World“ Abu Dabyje, 800 „FORERUNNER ® 10 GARMIN“ rankinių laikrodžių arba 400 „ION AIR PRO“ fotoaparatų, skirtų ekstremalių sporto šakų gerbėjams.

 
Prekybos įmonės savo klientų mokumą tikrina 70 proc. dažniau
E-verslas
Penktadienis, 05 Balandis 2013 08:44

Nemokamai pasitikrinti partnerių mokumą verslo valdymo sistemoje „EuroSkaita“ pasiūliusi bendrovė „Prototechnika“ skaičiuoja, kad per dvejus metus užklausų skaičius padidėjo 70 procentų. Sistemos vartotojai jau įprato iš pradžių patikrinti mokumą ir tik vėliau parduoti prekes ar paslaugas be išankstinio apmokėjimo.

 
Ar Europa perka lietuvių dizaino įmonių paslaugas?
E-verslas
Trečiadienis, 27 kovas 2013 12:14

Versle „outsourcing’as“ arba užsakomųjų paslaugų pardavimas nėra naujiena, tačiau Lietuvoje tik nedaugelis skaitmeninio dizaino įmonių gali pasigirti teikiančios savo paslaugas vakarų kompanijoms.

 
Sąskaitos už šildymą vasarį – mažiausios
E-verslas
Antradienis, 26 kovas 2013 15:25

Sąskaitos už šildymą vasarį – mažiausios per visą žiemą. Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos vidutinis būstas gruodį šildymui ir dujoms išleido 460,02 Lt. Sausį ši suma išaugo iki 514,02 Lt, o vasarį siekė 434,46 Lt.

 
Sąskaitos už elektros energiją pašoko 1,5 karto
E-verslas
Antradienis, 26 kovas 2013 15:20

Bendrovės „Viena sąskaita“ indekso duomenys, suskaičiuoti pagal šalies gyventojų sumokėtus mokesčius, rodo, kad kovą Lietuvos gyventojai už sunaudotą elektros energiją vidutiniškai moka 10 Lt daugiau nei vasarį. Tai lėmė nauji elektros energijos įkainiai ir gyventojų sugrįžimas prie senų įpročių.

 
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Kitas > Paskutinis >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed