Didžiausia NEXT parduotuvė Lietuvoje atveria elektronines duris |
E-verslas |
Ketvirtadienis, 31 Sausis 2013 14:24 |
Didžiausias pagal pardavimus Didžiosios Britanijos drabužių, avalynės ir aksesuarų gamintojas „Next“ plečia savo veiklą Lietuvoje ir atveria šalies gyventojams 10 000 prekių asortimentą internete. Vieno žinomiausių prekės ženklų Europoje gaminiais prekiaus el. parduotuvė „Stilago.lt“. „Lietuvoje atvėrėme „Next“ elektroninės prekybos vartus. Suteiksime Lietuvos gyventojams galimybę įsigyti kokybiškų ir madingų „Next“ gaminių iš „vienų rankų“ geromis kainomis“, – kalbėjo Jurgita Videikaitė, vadovaujanti „Stilago“ projektui Lietuvoje. Iki šiol Lietuvoje veikė viena „Next“ parduotuvė Vilniuje. Joje daugiausiai prekiaujama vaikų ir paauglių drabužiais. Pirkdami internetu, „Stilago.lt“ lankytojai galės rinktis iš 10 tūkst. modelių šio gamintojo vyriškų, moteriškų, vaikiškų drabužių, avalynės ir aksesuarų. Praėjusiais metais „Next“ grupės pajamos sudarė 14,31 mlrd. litų (3,441 mlrd. svarų sterlingų), o pelnas prieš mokesčius siekė 2,37 mlrd. litų (570 mln. svarų). Per 2012-uosius bendrovių grupės pajamos išaugo 4,3 procento. „Next“ prekiaujama 41 šalyje, šis prekės ženklas valdo apie 700 parduotuvių visame pasaulyje. D. Britanijoje ir Airijoje „Next“ priklauso daugiau nei 500 parduotuvių. Apie 200 šio tinklo prekybos vietų veikia Europoje, Skandinavijos šalyse, Japonijoje, Indijoje bei Artimuosiuose Rytuose. Anksčiau Lietuvos žiniasklaidoje buvo skelbta, kad „Next“ Baltijos šalyse planuoja atidaryti ne mažiau kaip dešimt parduotuvių. Praėjusiais metais skelbta, kad netrukus šio prekės ženklo parduotuvė bus atidaryta Klaipėdoje ir kad įmonė veda derybas su Latvija dėl naujų parduotuvių atidarymo. Ateinančiais metais „Next“ ketina įžengti ir į Estijos rinką. |
Susijusios naujienos: |
---|
|