E-verslas
|
Trečiadienis, 30 Spalis 2013 10:43 |
Vytauto Didžiojo universitetas ir tekstinio turinio portalas „LingJob.lt“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį, pagal kurią norinčiųjų universiteto studentų bei tyrėjų darbai bus publikuojami šiame portale. Taip siekiama plėsti verslo ir akademinės bendruomenės socialinį tinklą, kuriame studentai galės save pristatyti verslui, užmegzti kontaktus su potencialiais darbdaviais, gauti praktikos vietą, o verslas – rasti gabių studentų ar čia pat jiems pasiūlyti papildomo darbo.
|
E-verslas
|
Trečiadienis, 30 Spalis 2013 10:25 |
Sėkmingam verslui nebepakanka aukštų pardavimų ir gerai žinomo vardo – vizualiniai elementai tapo neatsiejama populiarumo dalimi. Pirma dėmesį atkreipianti detalė – grafinis ženklas, tačiau iš kur žinoti, kaip turi atrodyti naujausias tendencijas atitinkantis įmonės ženklas?
Kada reikia keisti logotipą?
Grafinių ženklų dizaine sunkiai įsimenamus, spalvų, teksto ir detalių kupinus ženklus keičia lengviau suprantami bei labiau atitinkantys įmonės identitetą, negana to, čia, kaip ir visur – vyrauja mados tendencijos. Žinoma, gerai sukurtas ir apgalvotas ženklas gali sėkmingai gyvuoti ne vieną dešimtmetį, tačiau viskas kinta. Netgi žymiausi prekės ženklai („Microsoft“, „Jaguar“, „Twitter“) atlieka ženklo korekcijas, taip norėdami išlaikyti vartotojų susidomėjimą, patrauklumą ir sustiprinti pozicijas rinkoje.
|
Įvairenybės
|
Antradienis, 29 Spalis 2013 13:06 |
Pratarmė:
Pradžiai šiek tiek statistikos:
a) Pirmąjį 2013 metų ketvirtį nedarbas Lietuvoje buvo 13,1%, o jaunimo tarpe siekė 22,7 %,
b) Naujo verslo steigimu susidomėję 54 % lietuvių (didžiausias procentas Baltijos Šalyse).
|
Technologijos
|
Antradienis, 29 Spalis 2013 11:41 |
Kol vieni tik dejuoja, kaip viskas blogai mūsų šalyje ir nieko nedaro, kiti su savo sugalvotais ir Lietuvoje pagamintais produktais neabejoja rasiantys nišą pasaulinėje rinkoje. Verslumo ugdymo projekto START konkurse „Verslo taurė“ laimėję broliai Tomas ir Justas Lenkauskai savo idėją „Akvariumų apšvietimo sistemos“ realizuoti ketina jau kitąmet.
|
|
E-verslas
|
Pirmadienis, 28 Spalis 2013 14:15 |
Lietuviškas startuolis Kugyvenu.lt, kuris suteikia galimybę žmonėms pasitikrinti turimo ar trokštamo įsigyti nekilnojamojo turto kainą ir jos aplinkos veiksnius, pritraukė 200 tūkst. EUR investiciją iš „Practica Capital“ fondo ir migravo į „Windows Azure“ debesį. Numatoma, jog ši investicija prisidės ir prie projekto plėtros į užsienį.
|
Technologijos
|
Pirmadienis, 28 Spalis 2013 11:24 |
Per pastaruosius 10 metų Lietuvos gyventojų fotografavimo įpročiai pasikeitė kardinaliai – skaitmeninių kompaktinių fotoaparatų pardavimai sparčiai mažėja, o buitines nuotraukas iš vakarėlių vis dažniau keičia meniški fotografiniai eksperimentai. Be to, pirkėjai renkasi vis profesionalesnę fotoįrangą ir nevengia į ją investuoti solidesnių sumų – veidrodinei fotokamerai Lietuvoje šiemet vidutiniškai išleidžiama per 2200 Lt.
|
E-verslas
|
Penktadienis, 25 Spalis 2013 16:27 |
Įsivaizduokite, kad jums priklauso puikiai žinoma ir žmonių pamėgta gardžių bandelių kepyklėlė. Jūsų socialinio tinklo paskyra yra ne tik aktyvi, tačiau sulaukiate daug klientų atsiliepimų bei patys dalijatės įdomia informacija ir originaliomis bandelių nuotraukomis. Viskas atrodo idealu, kol rinkoje nepasirodo konkurentai, kurie yra paruošę kandžią ir agresyvią marketingo kampaniją. Netrukus Jūsų socialinių tinklų profilį papuošia žinutė: „mes jus iškepsim“. Ką daryti? Reikia nedelsiant atsakyti, nes internetinėje erdvėje greita reakcija yra vienas iš svarbiausių būdų išlikti. Toliau tęsdami turėtumėte galvoti: kodėl gali būti naudinga sekti konkurentų veiklą ir kaip į ją reaguoti. Juk neveltui sakoma - „laikyk draugus arti, o priešus dar arčiau“.
|
E-verslas
|
Penktadienis, 25 Spalis 2013 16:18 |
Šiandien nebepakanka turėti originalią idėją ar sukurti ką nors nauja – dabar vis sunkiau tas idėjas ir naujus produktus įvesti į rinką bei pasiekti tikslinę auditoriją. Dėl beprotiško informacijos kiekio, neįtikėtinų greičių ir pasirinkimo galimybių, vartotojus tampa vis sunkiau pasiekti, o ir jie tampa vis išrankesni bei atsargesni. Atsargesni? Taip, čia koją pačios sau pakišo, internetinę rinkodarą ir komunikaciją su viduramžių turgumi supainiojusios įmonės – rėksmingi baneriai, apgaulingos reklamos ir liūdnai pagarsėjęs (vis dar tebeegzistuojantis) socialinių tinklų gerbėjų pirkimas, prašymai spausti „like“ ir „share“, ar net privačios trumposios žinutės į telefonus, siūlant savo prekes ar paslaugas. Visi bandymai agresyviai ir, deja, dažniausiai ne itin skoningai pritraukti vartotojus, nė nemėginant slėpti nepasotinamo godumo ir noro pasipelnyti, dar labiau apsunkino, net tokius metodus griežtai atmetančių, įmonių rengiančių rinkodaros planus bei strategijas, darbą. Tad kokią reklamą pasirinkti, kad ne tik pasiektumėme savo klientą, bet ir nebūtumėme įkyrūs ar panašūs į „spam'ą“?
|
|
|
|
<< Pradžia < Ankstesnis 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 Kitas > Paskutinis >> |