BAIP IT paslaugų centro klientams teikiamos „Dell“ įrangos garantijos paslaugos neapsiriboja tik dalių pakeitimu.
„Klientų patogumui gali būti užsakomas specialisto atvykimas į vietą gedimo diagnostikai, o esant smulkiam gedimui – ir jo pašalinimas. Garantiniams darbams suteikiamas konkretus reagavimo į iškvietimą ir gedimo pašalinimo laikas, kritinės įrangos gedimų atvejais bus suteikiama pakaitinė įranga. Paslaugos teikiamos 24 valandų per parą, visomis savaitės dienomis“, – pabrėžė K. Tonkūnas.
BAIP savo ir „Dell“ klientams taip pat teikia IT infrastruktūros projektavimo paslaugas. Pagal konkrečius kliento poreikius parenkamas individualus sprendimas, rekomenduojama labiausiai tinkanti įranga – tarnybinės stotys, duomenų saugyklos, diskų masyvai. Klientas taip pat gali užsakyti įrangos pristatymo ir sprendimo įgyvendinimo paslaugas ir įgyvendinto sprendimo priežiūrą pagal atitinkamą paslaugų lygį.
BAIP pajamos per šių metų pirmąjį pusmetį padidėjo 45 proc. iki 13 milijonų litų. Profesionalias informacinių technologijų (IT) infrastruktūros diegimo ir priežiūros paslaugas teikiančiai bendrovei pavyko išauginti pelną prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) net 85 procentais – per pirmąjį šių metų pusmetį EBIDTA pasiekė 994 tūkst. litų.