
„Jau ilgai domėjausi, kaip keičiasi visuomenės ir ekonomikos ribos, kai vystosi šiuolaikinės komunikacijos“, – savo pareiškime sakė Humble. „Second Life yra unikalus; jame susikerta virtualūs pasauliai, veikėjai ir žmogiškieji santykiai.“
O patirties su virtualiais pasauliais ir veikėjais Rod Humble turi daugiau nei reikia. Būdamas EA Play viceprezidentu, Humble prižiūrėjo legendinio The Sims leidimą. Prieš tai Rod Humble buvo Sony Online Entertainment viceprezidentas, kur vadovavo MMORPG žanro žaidimo, EverQuest, leidybai.
MMORPG žanras kiek panašus į žaidimo patirtį, siūlomą Second Life. Tačiau, lyginant su kitais internetiniais vaidmenų žaidimais, Second Life sukūrė didžiausią virtualią ekonomiką kompiuteriniame žaidime, kuri pernai vien per trečiąjį ketvirtį pardavė virtualių gėrybių už 150 milijonų JAV dolerių.