
Reklaminiame klipe rodomi kūdikiai, kurie išgėrę „Evian“ vandens, šoka ir važinėja riedučiais. Klipo pradžioje užduodamas klausimas: „Ką jus jaučiate išgėrę „Evian“? Vėliau kalbama apie vandens švarą ir subalansuotą mineralų kiekį jame, kuris leidžia jaustis jaunu kūnu ir dvasia.
Reklaminė kampanija, kurią sukūrė „BETC EUR RSCG“ agentūra, vyko tik „YouTube“.
Reklaminės kampanijos metu „Nielsen“ analitikai pabandė ištirti prancūziškos reklamos versijos poveikį „Evian“ prekės ženklui. Paaiškėjo, kad 80% žiūrovų aptarinėjo šį reklaminį klipą, o du trečdaliai norėjo juo pasidalinti su draugais. Be to, 60% prancūziškos „Evian Roller Babies“ versijos peržiūrų buvo padaryta iš kitų šalių.
Šią reklamą siūlome pasižiūrėti ir jums.
Parengė: redakcija
Šaltinis: YouTube Biz Blog