Lietuviškų interneto parduotuvių teste buvo išbandytos aštuonios elektroninės parduotuvės, parduodančios kompiuterinę, vaizdo, garso ir buitinę techniką. Testo metu buvo vertinamos interneto parduotuvių svetainės, naršymo jose ir registracijos patogumas, teikiamos informacijos detalumas, pirkimo procesas, apmokėjimo sklandumas, prekių pristatymas ir siuntų kokybė. Lemiamas kokybės vertinimo kriterijus buvo bandomasis pirkimas, kurio metu prekybos centras internete „Pigu.lt” tik sustiprino savo pranašumą.
Pasak „Pigu.lt” vadovo, dabar interneto parduotuvės turi daug potencialo suklestėti – pirkti internetu yra pigiau, pirkėjas turi daugiau galimybių išsirinkti prekę ir jos pristatymą palankiausiomis sąlygomis bei gerokai sutaupo laiko. Be to, interneto prekybos centrai gali pamažu perimti „realių” kompiuterinės, buitinės technikos parduotuvių prekybos nišą, kadangi šios susiduria su mažėjančiais pardavimų mastais.
D. Liulio teigimu, lietuviškos interneto parduotuvės dar formuoja savo veidą – stebi lietuvių pirkimo internete poreikius ir specifiką bei pagal tai sprendžia, kaip geriausia pritraukti lankytojus. Anot jo, Lietuvoje pirkėjai daugiausia dėmesio skiria prekių įvairovei ir nuolaidos dydžiui, o ne galutinei kainai. Todėl, siekiant pritraukti klientus, imamasi pastebimo prekių su nuolaidomis anonsavimo. Taip pat pirkėjai ėmė labai vertinti pristatymo greitumą – tam irgi skiriama daug dėmesio. D. Liulys spėja, kad tai taps lietuviškų parduotuvių privalumu, lyginant su užsienietiškomis.
Šaltinis: infolaukas.lt