
„Palm“ į kaltinimus sureagavo teigdami, jog jie į klientų privatumą žvelgia „labai rimtai“ ir vartotojams net suteikia galimybę išjungti šias privatumą „pažeidžiančias“ funkcijas. Įmonės privatumo protokole rašoma, kad „Palm“ turi teisę į klientų geografinius duomenis, tačiau vartotojai nepatenkinti, kad šis faktas nėra pabrėžiamas.
Klientų geografiniai duomenys operatoriams reikalingi „vietinių“ paslaugų tiekimo plėtrai. „Kontekstinės programos ir paslaugos, kurioms reikalingi konkretūs geografiniai duomenys, vartotojams yra labai naudingos, tiek žemėlapių, tiek socialinių ryšių kontekste. Tačiau privatumas yra labai didelis rūpestis, tad skaidrumas turi būti prioritetas, jei ši pramonė nori užsitarnauti vartotojų pasitikėjimą“, ― aiškino „CCS Insight“ analitikas Geoffas Blaberis.
Tuo tarpu „Apple“ savo klientų privatumą paaukojo į „įPhone“ įdiegdami taip vadinamą „kill switch“, kuris įgalina „Apple“ programuotojams be vartotojų sutikimo panaikinti prietaise atsiradusias piktybines programas. Įmonės generalinis direktorius Steve‘as Jobsas aiškino tikintis, kad „niekada nereikės šio mygtuko paspausti“, tačiau „būtų neatsakinga tokio mygtuko neturėti“.
Šaltinis: alfa.lt