
Kaip pavyzdį jis pateikė gydančias kulkas. Neumann tikino, kad vienas įsimintiniausių momentų žaidžiant žaidimą jam buvo, kai jis iš didelio atstumo, naudodamas snaiperinį šautuvą su gydomuoju užtaisu, pataikė savo komandos draugui į galvą ir jį išgydė prieš pat jam užverčiant kanopas.
Gearbox Software vadovas Randy Pitchford pasakojo, kokia didžiulė tai buvo rizika, nes iki žaidimo grafikos pakitimų, į Borderlands jau buvo investuota 15 milijonų dolerių, o tokiam kritiniam pakitimui buvo likę tik 10 milijonų. Tačiau, kad paaiškintų tokią finansinę drąsą, Pitchford pateikė pavyzdį: „Visi nori koncepcinių automobilių modelių, kuriuos auto kompanijos išdidžiai pristato, bet niekad negamina. Su Borderlands, mūsų grafikos kūrėjų komanda pradės masinė koncepcinių automobilių gamybą.“
Šaltinis: pcgames.lt