
„Siekdami apsaugoti savo vartotojų interesus, mes labai greitai nutraukėme paslaugų teikimą UAB „Facility services“, tačiau dalis vartotojų vis dėlto spėjo išsiųsti brangias SMS žinutes, – sakė „Omnitel“ viceprezidentas rinkodarai ir paslaugoms Darius Maikštėnas. – Kadangi norime, kad ir šie vartotojai, kurie siuntė žinutes iki mums nutraukiant paslaugos teikimą, nenukentėtų, priėmėme sprendimą jų užklausų neapmokestinti“.
Reguliaraus mokėjimo „Omnitel“ vartotojams suma, atitinkanti išsiųstų SMS žinučių kainą, bus įtraukta į artimiausią sąskaitą už „Omnitel“ paslaugas, o išankstinio mokėjimo vartotojams – grąžinta į jų išankstinio mokėjimo sąskaitą. Apie „Omnitel“ sprendimą klientai bus informuoti SMS žinute.
Pranešimas žiniasklaidai