„Kaspersky Lab.“ saugumo specialistai identifikavo milijonams adresatų išplatintus kelis skirtingus laiškus, kuriuose buvo nuoroda į tą patį vaizdo klipą. Pasak A. Šaveiko, šis naujas brukalas yra efektyvus – daug vartotojų, gavę nuoroda į patikimą tinklalapį, susigundo, paspaudžia ją ir išvysta reklamą.
„Jau prieš kelis metus interneto sukčiai ėmėsi apgaudinėti vartotojus naudodamiesi „YouTube“ vardu. Vietoje vaizdo įrašų portalo, vartotojai patekdavo į apgaulingas reklamines svetaines, kurios primygtinai siūlydavo parsisiųsti ir įsidiegti į kompiuterį papildinius (angl. plug-ins), kurie iš tiesų buvo kompiuteriniai virusai“, – pasakojo A. Šaveiko – „Dabar interneto sukčiai ėmėsi vilioti vartotojus į tikrą „YouTube“ svetainę, kurioje patalpinamas nepageidaujamas reklaminis turinys. Visgi, nors ir nepageidaujamas, jis gali būti teisiškai nepriekaištingas, tad nėra priežasties jo pašalinti iš portalo. Tad nusikalstamas yra ne turinys, o jo masinės sklaidos būdas“.
„Kaspersky Lab.“ antivirusinės įrangos vartotojai gali parsisiųsti programos atnaujinimus, kurie apsaugo nuo minėtų brukalų. Specialistai taip pat pataria pasitikrinti vartotojams, ar jų antivirusinėse programose įjungti filtrai nuo brukalų (angl. spam filters).