„Napster“ bando išlikti

„Napster“ eilinį kartą bando konkuruoti su muzikinėmis interneto parduotuvėmis „Zune Pass“ ir „iTunes Store“, pristatydamas naujas paslaugas.

Už penkis JAV dolerius per mėnesį „Napster“ žada neribotą prieigą prie daugiau kaip 7 milijonų kūrinių, ir galimybe kas mėnesį atsisiųsti penkis muzikinius kūrinius be skaitmeninės apsaugos (DRM-free). Be to, pateikiamos daugiau kaip 60 nemokamų radijo stočių ir 1400 teminių grojaraščių.
Tau jau nebe pirmas bandymas atgaivinti „Napster“ po jo uždarymo 2001 metais. Praėjusių metų pabaigoje buvo atidaryta muzikinių kūrinių be skaitmeninės apsaugos internetinė parduotuvė. Bet didelio pasisekimo ji nesulaukė ir 2008 metų rugsėjį kompanija „Best Buy“ už 121 milijoną JAV dolerių nusipirko „Napster“.

Parengė: redakcija
Šaltinis: MacWorld

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *