
RRT statistika atskleidžia, kad pastaraisiais metais vidutinė vartotojų pokalbių trukmė per mėnesį augo nuo 109 iki 133 minučių. Tuo tarpu „Tele2“ paslaugų kainos per praėjusius metus sumažėjo daugiau nei penktadaliu – 22 procentais, teigiama bendrovės pranešime.
Skelbiama, kad mokančiųjų pagal sąskaitas „Tele2“ klientų pernai daugėjo net 9 proc. – jų skaičius 2010 m. viršijo 521 tūkst. „Tele2“ verslo klientų skaičius augo 2 proc. ir pasiekė 94,6 tūkstančius.
Numerio perkėlimo statistiniai duomenys rodo, kad 2006-2010 m. „Tele2“ pirmavo pagal bendrovės paslaugas pasirinkusių ir iš jos išėjusių klientų santykį. Vien per 2010 m. „Tele2“ pasirinko 18,8 tūkst. daugiau klientų nei iš jos išėjo, sakoma pranešime.