
Tačiau ne visiems toks „Meizu M9“ pirkėjų entuziazmas Kinijoje pasirodė natūralus. Kinijos ryšių industrijos asociacijos generalinis sekretorius Li Ji suabejojo, kad tūkstančių žmonių eilės prie „Meizu“ parduotuvių kilo spontaniškai. Jis apkaltino kompanijos „Meizu“ vadovą Džeką Vongą šimtų, o gal net ir tūkstančių žmonių papirkinėjimu tam, kad tie išsirikiuotų prie bendrovės parduotuvių. Li Ji skaičiavimais, „Meizu“ vadovui tokia akcija atsiėjo apie 45 tūkstančius dolerių. Šią sumą turėjo atpirkti daugybė publikacijų žiniasklaidoje.
Skandalas vis didėja, ir kol kas neaišku, ar byla pasieks teismą. Bendrovės „Meizu“ marketingo direktorius Hailiangas Hua paneigė kaltinimus papirkinėjimu. Savo poziciją jis argumentavo dideliu kiekiu sumaniųjų telefonų išankstinių užsakymų. Tai turėtų patvirtinti daugybės žmonių norą įsigyti naują „smartfoną“. Beje, Hailiango teigimu, daugumai eilėje stovėjusių žmonių taip ir nepavyko įsigyti „M9“ aparato.
Parengė: redakcija