„SOHOS subūrė tuos žmones, kuriems „BMS Megapolio“ žlugimas buvo ne tik asmeninė drama, bet ir postūmis naujoms idėjoms. Manau, kad karti patirtis leidžia mums racionaliau planuoti ir kur kas jautriau vertinti santykius su partneriais ir klientais. Paprastumas, lankstumas ir asmeniniai kontaktai – štai kuo grindžiama mūsų verslo filosofija“, – sakė SOHOS vadovė Regina Poniškaitytė.
Pasak jos, kol kas SOHOS (šifruojama kaip „Small Office and Home Office Service“ arba „Paslaugos mažiems biurams ir namams“) parduotuvės išsiskiria tuo, kad kainodaros ir prekių asortimento sudarymo procese dalyvauja ir patys pirkėjai, kurių nuomonės klausiama ir klausoma. Taip pat jau artimiausiu metu bus ieškoma naujų pardavimo būdų, siūloma nematytų gamintojų prekių.
Šiuo metu SOHOS parduotuvėse Kauno prekybos centre „Molas“ ir Vilniuje „Ogmios centre“ prekiaujama žinomų gamintojų „Sharp“, „Philips“, LG, „Lenovo“, „Asus“, „Canon“, HP, „Linksys“, „Microsoft“ produkcija, teigiama pranešime.
Šaltinis: balsas.lt