Buksuoja „Google“ reklaminė mašina

Pagal kompanijos „Hitwise“ ekspertų duomenis, per keturias savaites, iki gegužės 9 dienos, paspaudimai ant reklaminių nuorodų sudarė 7,25% „Google“ paieškos sistemos duomenų srauto.

Praėjusiais metais per tą patį laiką reklaminis duomenų srautas siekė 9,84%. Reikia turėti omeny, kad tuo metu kompanija mėgino šiek tiek sumažinti reklamos kiekį paieškos rezultatų puslapyje.
Taigi, reklaminis duomenų srautas sumažėjo 26%.
2008 metų vasarį analitinė kompanija „comScore“ paskelbė duomenis, pagal kurios, lyginant su praėjusiais metais, paspaudimų ant reklaminių nuorodų „Google“ paieškos sistemoje sumažėjo 7%. Per paskutiniąsias dvi dienas „Google“ akcijos krito 10%. Tačiau greitai buvo paskelbta atnaujinta ataskaitos versija ir paaiškėjo, kad kompanija „Google“ naudojo naują taktiką, ir kai kurie „mokami paspaudimai“ buvo nematomi ekspertams.
Nuo to laiko reklaminio duomenų srauto dalis augo. Pagal pirmojo ketvirčio duomenis buvo skelbiama, kad paspaudimų ant reklaminių nuorodų, lyginant su praėjusiais metais, padidėjo 17%. Kompanijos „Hitwise“ duomenys liudija tai, kad antrasis ketvirtis nebus toks džiuginantis.
„Google“ kontroliuoja 60% interneto reklamos rinkos.

Parengė: redakcija
Šaltinis: The Register

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *