„BioShock Infinite“ į orą pakils 2012-aisias

Balandžio mėnesį „Take-Two Interactive“ pirmininkas, Strauss Zelnick, prasitarė, kad „Irrational Games“ studija, kuri sukūrė visame pasaulyje pripažintą „BioShock“ šaudyklių seriją, „dirba ties nauju „BioShock“ projektus, kuris gali išsivystyti į savarankišką seriją.“

Nors iki šiol šios žinios tebuvo gandų lygyje, pasirodo, kad tai tiesa. „Irrational Games“ pagaliau nuėmė paslapties šydą nuo naujojo „BioShock Infinite“ – žaidimo, kuris skolinasi serijos vardą, bet su jos istorija neturi nieko bendro.

Nors naujojoje šaudyklėje rasite nemažai elementų iš originalo: plazminiai ginklai, robotiškieji priešai, išgalvotas metropolis ir chaosas, žaidime liksite sausi. Tai reiškia, kad žaidimo aplinka nukels jus ne povandeniu, o iškels virš debesų.

Istorija tokia: ankstyvame XX amžiuje JAV vyriausybė sukuria ir pastato garo energija varomą skraidantį miestą Columbia. Miestas sukurtas propagandiniais tikslais – skraidyti aplink pasaulį ir demonstruoti šalies technologinį išsivystymo lygį, bei demokratijos privalumus. Tačiau kaip ir kiekviena utopija iki šiol žmonijos istorijoje, Columbia idėja patiria krachą, nes miestiečiai kuria beprotiškus ginklus ir apskritai yra linkę į įvairiausio plauko avantiūras ir kraštutinumus.

Į visą šią netvarką įžengia pagrindinis veikėjas Booker DeWitt – buvęs Nacionalinės Pinkerton Detektyvų Agentūros narys. Ši saugumo agentūra iš tikrųjų egzistavo, buvo didžiausia ir įtakingiausia XIX amžiaus Amerikoje. Garo varikliais varomi robotai pakeičia arklius ir žmones, o išprotėję miestiečiai, apsiginklavę dar beprotiškesniais ginklais, ruošiasi revoliucijai.

„Irrational Games“ planuojama išleisti 2012 metais.

Šaltinis: PC Games

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *