Bendrovė „Rovio Entertainment“, daugeliui gerai žinomo mobiliojo žaidimo „Angry Birds“ autoriai, vakar pranešė įsigiję programų kompiuterių testams kūrėjos „Futuremark“ padalinį užsiimantį kompiuteriniais žaidimais. Sandorio suma ir kitos detalės nėra skelbiamos.
„Futuremark Games Studio“ kuria žaidimus, skirtus tiek asmeniniams kompiuteriams, tiek mobiliesiems įrenginiams, o paskutiniai šios studijos produktai „Unstoppable Gorg“, „Hungribles“ bei „Shattered Horizon“ yra paremti tokiu pat „nulinės gravitacijos“ modeliu kaip ir „Angry Birds“ žaidimai.
Neseniai pristačiusi naujausią savo kultinės frančizės dalį „Angry Birds Space“, bendrovė „Rovio“ šiuo sandoriu siekia dar labiau sustiprinti savo programuotojų komandą. Šis žaidimas, sukurtas naujo fizikos variklio pagrindu, per pirmąsias tris dienas po pasirodymo buvo atsisiųstas net 10 milijonų kartų.
Bendrovė „Rovio Entertainment“, daugeliui gerai žinomo mobiliojo žaidimo „Angry Birds“ autoriai, vakar pranešė įsigiję programų kompiuterių testams kūrėjos „Futuremark“ padalinį užsiimantį kompiuteriniais žaidimais. Sandorio suma ir kitos detalės nėra skelbiamos.
„Futuremark Games Studio“ kuria žaidimus, skirtus tiek asmeniniams kompiuteriams, tiek mobiliesiems įrenginiams, o paskutiniai šios studijos produktai „Unstoppable Gorg“, „Hungribles“ bei „Shattered Horizon“ yra paremti tokiu pat „nulinės gravitacijos“ modeliu kaip ir „Angry Birds“ žaidimai.
Neseniai pristačiusi naujausią savo kultinės frančizės dalį „Angry Birds Space“, bendrovė „Rovio“ šiuo sandoriu siekia dar labiau sustiprinti savo programuotojų komandą. Šis žaidimas, sukurtas naujo fizikos variklio pagrindu, per pirmąsias tris dienas po pasirodymo buvo atsisiųstas net 10 milijonų kartų.
„Angry Birds“ tapo tokiu populiariu žaidimu, kad jo veikėjai jau kuris laikas vienokia ar kitokia forma keliasi į realybę.
„Angry Birds“ tapo tokiu populiariu žaidimu, kad jo veikėjai jau kuris laikas vienokia ar kitokia forma keliasi į realybę.
Savaime suprantama, jog sulaukusi tokios sėkmės ir vis dar išlaikanti fenomenalų savo produktų populiarumą, „Rovio“ neužmiega ant laurų ir siekia nuosekliai gerinti savo žaidimų kokybę. Investicija į tokiu pat principu veikiančių žaidimų kūrėjus iš „Futuremark“ šiuo atžvilgiu atrodo kaip protingas žingsnis. Beje, tai jau antras bendrovės pirkinys per pastaruosius metus – praeitais metais „Rovio“ nusipirko animacijos studiją „Kombo“.
JAV tinklaraštis „TechCrunch“ taip pat pastebi, kad „Futuremark“ žaidimo padalinio įsigijimas žymi reikšmingą poslinkį mobiliųjų žaidimų versle – didesni rinkos žaidėjai ima „valgyti“ mažesniuosius. Atsižvelgiant į tai, kad mobiliesiems įrenginiams skirtos programinės įrangos rinka egzistuoja tik kiek daugiau nei penkeri metai, šis poslinkis savo ruožtu iliustruoja kaip sparčiai vystosi mobiliosios technologijos.
Šaltinis: mobinews.lt