Į trečiąją vietą nusmukusios „Dell“ rinkos dalis sumažėjo iki 12,7 proc. Trečiąjį šių metų ketvirtį bendrovė rinkai pateikė 9,95 mln. kompiuterių – 8,4 proc. mažiau, nei prieš metus. Tačiau kitąmet „Dell“ gali pabandyti susigrąžinti prarastą rinkos dalį, teigiama IDC pranešime. Tikimasi, kad 2010 m. JAV bendrovės stengsis atnaujinti turimą kompiuterinę įrangą, o „Dell“ pozicijos Amerikos verslo sektoriuje yra stiprios.
„Dell“ pardavimų mažėjimo priežastis gali būti ir ta, kad bendrovė mažiau nei konkurentai dėmesio skiria „netbook“ kompiuteriams. Anot bendrovės vadovo Michaelo Dello, pelnas jo įmonę domina labiau, nei pardavimų apimtys.
Pirmąją vietą pagal užimamą pasaulinės kompiuterių rinkos dalį ir toliau užima JAV bendrovė „Hewlett-Packard“. Jai priklauso 20,2 proc. rinkos (15,79 mln. užsakovams pateiktų kompiuterių). Per metus HP pardavimo apimtys išaugo 9,3 proc.
Pasak IDC atstovų, 4-ąją vietą užima Kinijos kompanija „Lenovo“, 5-ąją – Japonijos „Toshiba“. Trečiąjį šių metų ketvirtį kompiuterių pardavimo apimtys visame pasaulyje išaugo 2,3 proc., lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, teigiama IDC pranešime.
Šaltinis: balsas.lt