Anot rinkos tyrimų bendrovės „Strategy Analytics“ šios savaitės pradžioje paskelbtos ataskaitos, išmaniųjų telefonų gamintojų pardavimai Kinijoje trečiąjį šių metų ketvirtį augo 58% ir pasiekė 23,9 mln. parduotų vienetų ribą, kai tuo tarpu JAV šis skaičius siekė 23,3 mln., praneša FierceWireless.com. Tai pirmas kartas kuomet Kiniją, atsižvelgiant į tiriamąjį laikotarpį ir pardavimų pobūdį, galima pavadinti didžiausia išmaniųjų telefonų rinka pasaulyje.
„Strategy Analytics“ vadovas Tomas Kangas teigė, kad didelę įtaką tokiems pardavimams turėjo keletas veiksnių. Visų pirma tai vis augantis įrenginių prieinamumas, mobiliojo ryšio operatorių patraukliomis kainomis siūlomi aukštos klasės telefonų modeliai, taip pat padidėjusi nebrangių „Android“ prietaisų pasiūla.
Daugiausiai savo produkcijos į Kiniją transportavo „Nokia“, kuri trečiajame ketvirtyje užėmė 28,5% rinkos, kas jai garantavo lyderio poziciją. Tuo tarpu Jungtinėse Amerikos Valstijose daugiausiai produkcijos prekybininkams pardavė HTC, kuri pagal šį kriterijų užėmė 24% rinkos.
Svarbu pabrėžti, kad tyrime atsižvelgta buvo tik į gamintojų produkcijos pardavimus mažmenine prekyba Kinijoje užsiimančioms bendrovėms, tačiau ne į pardavimus galutiniams vartotojams. Pagal pastarąjį kriterijų JAV vis dar išlieka didžiausia išmaniųjų telefonų rinka, komentuodamas tyrimą portalui FierceWireless.com pabrėžė vykdantysis „Strategy Analytics“ direktorius Neilas Mawstonas.