„Realtime Worlds“ reorganizuoja „APB“

Žaidimų kūrėjai “Realtime Worlds” praeitą savaitę kompiuterinių žaidimų rinkai pristatė milžiniškų mastų internetinę, daugeliui žaidėjų skirtą šaudyklę, „APB“. Ją studija kūrė net penkis su puse metų. Nors kol kas nei „Realtime Worlds“, nei „Electronic Arts“ leidėjai neatskleidžia, kiek internetinių žaidėjų atsiliepė į „APB“ šauksmą, žaidimas startuoja iškart su nemenka restruktūrizacija.

Šiandien „Realtime Worlds“ paskelbė, kad ketina pergrupuoti per 300 savo darbuotojų, suteikiant jiems tokias pareigas, kurios padėtų užtikrinti sėkmingą „APB“ veikimą. Deja, „Electronic Arts“ pranešime pažymėta ir tai, kad „nedidelė dalis“ darbuotojų bus atleisti. Paradoksalu, tačiau tuo pat metu kompanija ieško naujų darbuotojų, kurie taip pat padėtų prižiūrėti „APB“ jau po jo starto.

„Realtime Worlds“ etatų mažinimas susijęs su kitu, iki šiol nepaskelbtu, bet kuriamu studijos projektu. Pernai „Grand Theft Auto“ idėjos autorius ir vienas iš „Realtime Worlds“ įkūrėjų, Dave Jones sakė, kad jis planuoja apie šį paslaptingą projektą viešai paskelbti 2010-aisiais.Pasak Jones, iš pradžių projektas buvo labai daug žadantis, tačiau „APB“ pasirodė ambicingesnis, todėl „APB“ nuspręsta išleisti anksčiau. Dėl to pirminis projektas nugrimzdo į antrąjį planą, ko pasekmė – žaidimo matmenų mažinimas ir su projektu susijusių darbuotojų atleidimas.

Šaltinis: PC Games

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *