Nauja „Samsung“ reklama prieš „Apple“ – šįkart pasitelkta navigacija

Pietų Korėjos kompanija „Samsung“ išleido dar vieną reklamą, nukreiptą prieš išmaniojo telefono „iPhone“ vartotojus. Naujoji reklama vadinasi „Samsunged“.

Eilinėje reklamos serijoje ir toliau vyksta spekuliacinė kova tarp dviejų populiariausių išmaniųjų telefonų: „iPhone 4S“ bei „Samsung Galaxy S II“. Ypač pažymima, jog pastarasis išmanusis telefonas jau turi įrašytą gamyklinę navigacijos aplikaciją.

Kaip ir ankstesnėse reklamose, „Samsung“ tyčiojasi iš „iPhone“ vartotoju, neva jie be rimtos priežasties laukia didelėse spūstyse, kad įsigytų mėgstamą telefoną, kuris turi tokį patį dizainą, kaip ir jo pirmtakas „iPhone 4“.

Ši reklama yra jau ketvirtoji iš reklamų serijos, nukreiptos prieš „Apple“ klientus. „Samsung“ jau kiek ankščiau paviešino reklamas, pavadinimais „Next Big Thing“, „4G Speed“ bei „Movies & Music“.

Šaltinis: 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *