„Google“ atsidūrė keblioje situacijoje: kompanijai teko nubausti pačią save už tai, kad nesilaikė savo sukurtų reklamavimosi internete taisyklių.
Taip nutiko dėl to, kad kompanija nesusišnekėjo su agentūromis, atsakingomis už interneto naršyklės „Chrome“ reklamą, skelbia Techland.time.com.
Agentūros „Unruly Media“ ir „Essence Digital“ kai kuriems tinklaraštininkams sumokėjo už tai, kad jie parašytų straipsnius apie „Chrome“ naršyklę ir juose įdėtų nuorodą, kad skaitytojai galėtų ją atsisiųsti.
Tačiau „Google“ paieškos sistemos taisyklės tokią reklamos formą draudžia. Mat aktyvios nuorodos į tinklalapį turi reikšmės paieškos sistemai nusprendžiant, kurią nuorodą iškelti aukščiau už kitas ieškant specifinių raktažodžių. Naudojant „apmokėtas nuorodas“ paieškos sistema negali pateikti objektyvių rezultatų.
Anksčiau dėl „apmokėtų nuorodų“ jau teko nudegti ne vienai kompanijai. Tačiau dabar ši taisyklė atsisuko prieš pačią „Google“.
Reklamos kampaniją užsakiusios agentūros suskubo prisiimti kaltę dėl susidariusios situacijos. Nepaisant to, taisyklės buvo pažeistos, todėl „Google“ paskelbė mažiausiai 60 dienų sumažinusi svetainės Google.com/chrome „PageRank“ reitingą, kuris lemia tinklalapio poziciją paieškos rezultatuose (tai negalioja išsipirktoms reklaminėms pozicijoms).
Rezultatai akivaizdūs: nuoroda į naršyklės atsisiuntimo puslapį nerodoma pirmajame paieškos rezultatų puslapyje net įvedus raktažodžius „Google Chrome“, tinklalapis smarkiai nusirito ir ieškant raktažodžių „internet browser“ ar „web browser“ (liet. interneto naršyklė).