„SXSW 2009“ festivalyje pristatytas muzikos ir žaidimų socialinis tinklas „Loudcrowd“

Muzikos, kino ir interaktyvių technologijų festivalyje „South By Southwest (SXSW)“, kuris vyksta Ostino mieste (Teksaso valstija, JAV), pristatytas naujas socialinis tinklas „Loudcrowd“.
Pirmiausiai šis produktas skirtas muzikinių žaidimų gerbėjams. Jo kūrime dalyvavo programuotojai ir dizaineriai kūrę „Rock Band“ ir „Guitar Hero“ žaidimus, o vienas iš tinklo steigėjų yra Denas Oglas, studijos „Harmonix“ darbuotojas.
Vartotojams siūlomos keli analogiški „Guitar Hero“ ir „Dance Dance Revolution“ flash žaidimai. Pavyzdžiui, vienoje iš jų reikia pele pasivyti taškus, šokinėjančius ant didžėjaus pulto. Rinkdami taškus, žaidėjai gauna teisę klausytis muzikinių kūrinių, pirkti avatarus.

„Loudcrowd“ tinklas visiškai nemokamas ir be reklamos. Projektas planuoja uždirbti pinigus parduodamas virtualius aksesuarus ir muzikinius kūrinius, kurių galima tik klausytis, be galimybės atsisiųsti. Su „Loudcrowd“ bendradarbiauja leidykla „Beggars Group“, kurios dukterinės kompanijos yra „Matador Records“, „4AD“ ir „Rough Trade“.
Uždaro testavimo metu paaiškėjo, kad „Loudcrowd“ labiausiai įdomus merginoms nuo 16 iki 26 metų.

Parengė: Redakcija.
Šaltinis: Ap.org

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *