Duomenis apie vartotoją, naudojantį interneto reklamą, derėtų pažymėti specialiais ženklais, siūlo „Future of Privacy Forum“ organizacija.
Kalbama ne apie standartų kūrimą, o apie rekomendacijas reklamos užsakovams ir reklamos tinklams. Be to, simboliai bus naudojami ne pranešimui apie potencialią grėsmę vartotojui, o indikacijai, kokie būtent duomenys buvo analizuojami reklamos pasirinkimui ir jos rodymui.
Dizainerių manymu, reklamos koncepcijos neįmanoma išskirti vienu simboliui. Todėl ženklai bus lydimi paaiškinimais. Jei iniciatyva bus palaikyta, tai ant reklaminių skydelių gali atsirasti piktogramos, ant kurių paspaudus bus pateikta smulkesnė informacija.
Šiuo metu „WPP“ internete vykdo 2600 vartotojų apklausą. Jiems rodomi įvairios ženklų ir tekstų kombinacijos. Pagrindine užduotimi laikoma simbolio ir pačios reklamos prasmės atskirimas.
Parengė: redakcija
Šaltinis: The New York Times