„Facebook“ pristatė per 60 naujų aplikacijų, kurios leis socialiniame tinkle automatiškai skelbti veiksmus kituose tinklalapiuose ar paslaugose.
Jau dabar „Facebook“ galima naudoti aplikacijas, kurios praneša kitiems tinklo nariams, kokios muzikos žmogus klausosi (pvz., „Spotify“) ar kokius straipsnius jie skaito (pvz., „Yahoo News“).
Ketvirtadienį tokio pobūdžio aplikacijų skaičius smarkiai ūgtelėjo. Nuo šiol socialinio tinklo klientai gali automatiškai skelbti kiekvieną savo gyvenimo smulkmeną – kokį maistą jie yra valgę ar norėtų paragauti („FoodSpotting“), kur keliavo („TripAdvisor“), kokių renginių bilietus įsigijo („TicketMaster“) ir t.t.
Žinoma, klientams suteikiama galimybė pasirinkti, kas matys visus šiuos pranešimus.
Anot „Facebook“ atstovų, šios aplikacijos įneša gyvybės ir interaktyvumo į žmonių asmeninius puslapius (vadinamuosius „Timeline“). Visą aplikacijų sąrašą, jų aprašymus ir galimybes galite pamatyti čia (anglų k.).