Varganas Homefront startas |
Žaidimai |
Pirmadienis, 21 kovas 2011 02:13 |
Pirmojo asmens šaudyklių žanras yra labai potencialus didelių pinigų nešėjas, tačiau investuotojai tiki, kad jame išgyvena tiktai stipriausieji (matyt dėl šios nišos perkrovimo). Šią savaitę išleista THQ leidėjų pirmojo asmens šaudyklė, Homefront, jau sulaukė pirmųjų kritikų atsiliepimų ir kol kas investuotojai nepatenkinti tuo, ką jie mato. Smarkiai kritus THQ kompanijos pardavimams, analitikai greitai apkaltino nesėkmingą Homefront startą. Žaidimų reitingavimo tinklalapyje Metacritic, Homefront įvertintas 72 balais, kas reiškia vidutinį. Tik žaidimo PlayStation 3 versija įvertinta kiek geriau – 76 balais. „Šie rezultatai THQ yra kiek katastrofiški ir pardavimų skaičiai šiandien tai atspindi.“ Sakė Janco Partners analitikas, Mike Hickey. „Reikia surinkti bent 80 balų Metacritic sistemoje, kad žaidimui toliau klotųsi gerai.“ Homefront sukūrė Kaos Studios darbuotojai, dar žinomi, kaip Frontlines: Fuel of War kūrėjai. Šaudyklė pasakoja istoriją, kaip netolimoje ateityje sustiprėjusi Šiaurės Korėja okupuoja nusilpusias JAV. Vienam žaidėjui skirtoje kampanijoje, žaidėjams teks įsijausti į vieno iš Amerikos sukilėlių kailį, stengiantis susigrąžinti savo šalies valdymą. Internetinis, daugeliui žaidėjų skirtas režimas nukels jus į žaidimo priešistorę ir leis sudalyvauti plataus mąsto korėjiečių invazijoje, pasirenkant okupantų arba besiginančių amerikiečių vaidmenis. Anksčiau THQ leidėjai kalbėjo apie planus išleisti pirmąjį Homefront papildymų paketą, o vėliau ir savarankišką žaidimo tęsinį, tačiau šiemetiniame Game Developers Conference renginyje THQ vice prezidentas, Danny Bilson, pabrėžė, kad norint kurti žaidimų tęsinius, jie pirmiau turi užsirekomenduoti... Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|