Stambiausių technologinių kompanijų logotipų istorija (II dalis) |
Įvairenybės |
Trečiadienis, 11 Lapkritis 2009 11:57 |
Toliau tęsiame stambiausių technologinių kompanijų logotipų istoriją. 5. „Google“ Laris Peidžas ir Sergejus Brinas pervadino jų paieškos sistemą „BackRub“ į „Google“ – raidžių kombinaciją, paremta žodžiu Googol (gugol), reiškiančią skaičių 10100. Pirmąjį logotipą Brinas sukūrė „GIMP“ redaktoriuje, o kiek vėliau buvo pridėtas šauktukas. Šiandien naudojamo logotipo variantas atsirado Stenfordo universiteto profesoriaus Ruto Kederos dėka. Jo teigimu, buvo daugybė spalvinio apipavidalinimo variantų. Galiausiai buvo pasirinktos pagrindinės spalvos, bet vietoje jų išsidėstymo paeiliui, antroji spalva atiteko raidei „L“, kas turėjo simbolizuoti „Google“ netradiciškumą ir taisyklių nepaisymą. Skirtingi piešiniai, pasirodantys paieškos sistemos pagrindiniame puslapyje švenčių dienomis, tai Deniso Hvongo kūryba. 6. „Microsoft“ 1975 metais Bilas Geitsas ir Polas Alenas pavadino savo kompaniją „Micro-soft“ ir sugalvojo nelabai originalų logotipą. 1980-ųjų metų pradžioje „Microsoft“ vykdė agresyvią operacinės sistemos „MS-DOS“ reklamos kampaniją ir pristatė antrąjį logotipą su dryžuotąja „O“. Kompanijos darbuotojai jį vadino „Blibbet“. 1987 metais Skotas Beikeris pasiūlė šiandieninę logotipo versiją su „įpjauta“ raide „O“. Prieš kelis metus kompanijos darbuotojas Laris Ostermanas savo tinklaraštyje rašė: „Kada buvo paskelbta, kad „Blibbet“ yra keičiamas, buvo organizuota korporacijos simbolio gelbėjimo kampanija. Deja, pastangos buvo bevaisės“. 7. „Palm“ 1992 metais įkurtą „Palm“ kompaniją po trijų metų įsigijo „US Robotics“, o pastarąją įsigijo „3Com“. 2000 metais „Palm“ vėl tapo savarankiška. 2003 metais portatyvinių įrenginių kūrimų užsiimantis padalinys tapo kompanija „palmOne“, o po metų ji gavo visas teises valdyti prekės ženklą „Palm“ ir vėl ėmė vadintis „Palm“. Kompanijos atstovai teigia, kad paskutinis logotipas atspindi tą pačią idėją, kuri buvo versijoje su mėlynu fonu, o atnaujintas šriftas atitinka skaitmeninę erą. 8. „Samsung“ 1993 metais „Samsung“ pakeitė prekės ženklą, pradėdama naują vienos didžiausių pasaulyje elektroniką gaminančios kompanijos erą. Elipsė fone simbolizuoja pasaulio judėjimą per erdvę. Kompanijos teigimu, pirmoji raidė „S“ ir paskutinioji „G“ dengia ovalo ribas, tarsi jungdamos vidinę ir išorinę erdvę, rodydamos „Samsung“ kompanijos norą būti vieninga su visu pasauliu. 9. „Sony“ Vienas iš žinomiausių prekės ženklų, logotipas „Sony“ 1955 metais buvo įterptas į kvadratą, bet jau 1960-ųjų pradžioje „išsiveržė“ už jo ribų ir vėliau buvo tik nežymiai keičiamas. 1961 metais dizaineriui Jasuko Kurosi buvo duotas uždavinys sukurti naują logotipą. Šiandieninė versija datuojama 1973 metais. Vėliau buvo siūlomi kiti variantai, bet jie buvo atmesti. Parengė: redakcija Šaltinis: techradar.com |
Susijusios naujienos: |
---|
|