„Konica Minolta“ paslauga, išvaduojanti nuo rūpesčių |
Įvairenybės |
Pirmadienis, 14 Birželis 2010 14:12 |
Įsigydami automobilį suvokiame, kad, norėdami juo saugiai ir ilgai važinėti, turime nuolatos stebėti jo būklę, papildomai investuoti į susidėvėjusias detales. Tai mums atrodo natūralu. Netikėtas žaibas Visai kitaip būna, kai, tarkime, ima „streikuoti“ biuro technika. Tuomet netikėtai atsiradęs gedimas ir su juo susijusios papildomos išlaidos mums atrodo nenatūraliai − tarsi žaibas iš giedro dangaus. Kompleksinė biuro technikos priežiūra išvaduoja nuo daugelio papildomų problemų. Tokią paslaugą teikia bendrovė „Konica Minolta Baltia“, turinti gerai organizuotą techninės priežiūros tarnybų tinklą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Išbandyta − patvirtinta „Pasirašėme kompleksinės biuro technikos priežiūros sutartį ir pamiršome nemalonias staigmenas, kai, sugedus brangesniam mazgui, tekdavo skubiai rasti neplanuotų lėšų remontui. Dabar esame ramūs dėl biuro technikos, nes kol galioja sutartis, tol aparatams suteikiama visa garantija“, – džiaugėsi bendrovės „Schenker“ direktorius Edmundas Daukantas. „Schenker“ − tai tarptautinė transporto ir logistikos paslaugas teikianti kompanija, kuri ir šiandien vadovaujasi jos įkūrėjo Gottfriedo Schenkerio sukurta sėkmės formule „nuo durų iki durų iš vienų rankų“, padėjusia kompanijai tapti rinkos lydere. Paslaugos privalumai Pagal kompleksinės priežiūros sutartis prižiūrimų aparatų eksploatacinės medžiagos bei dalys keičiamos laiku, nelaukiant galutinio jų susidėvėjimo. Tai leidžia išvengti didesnių gedimų ir gerokai pailgina įmonės kopijavimo aparato ar spausdintuvo darbą. „Pasirašęs su mumis techninės priežiūros sutartį, klientas gali būti visiškai ramus dėl savo biuro technikos nuolatinio veikimo. Įrenginiai bus prižiūrimi per nuotolinės priežiūros sistemą NASA, kuri užtikrina nuolatinę jūsų aparato priežiūrą, greitą reagavimą į gedimus ir savalaikį medžiagų ir atsarginių dalių tiekimą. Taigi, klientas gauna puikią kopijų ir spaudinių kokybę bei labai minimalias įrenginio prastovas. Kopijavimo ir spausdinimo išlaidos pasiskirsto proporcingai ir jas lengva planuoti“, – kompleksinės priežiūros paslaugos privalumus vardijo bendrovės „Konica Minolta Baltia“ techninio aptarnavimo centro direktorius Artūras Bernatavičius. Mobilus technikas „Konica Minolta Baltia“ nuolat tobulina priežiūros paslaugas. Šiais metais klientams buvo pasiūlytas „Mobilaus techniko“ projektas. Įdiegus „Mobilaus techniko“ sistemą į elektroninę erdvę perkeliami visi su technine priežiūra susiję procesai. Darbų atlikimo aktai pildomi delniniuose kompiuteriuose, o sistema pateikia daugumą užpildytų laukų darbų atlikimo aktuose. Klientui pateikiamos elektroninės šių dokumentų versijos. Šių aktų nebereikia suvesti į apskaitos programas, norint išrašyti sąskaitas, jos persiunčiamos automatiškai. Taip optimizuojamas visos serviso tarnybos darbas. Pasitelkęs sistemą nžinierius operatyviai pasitikrina, ar turi reikiamų detalių, ar jų yra sandėlyje. Tai leidžia operatyviai suteikti kokybiškas paslaugas, sumažėja popierizmo. Anot A. Bernatavičiaus, „Mobilaus techniko“ sistema ir toliau bus plėtojama, o klientai turės galimybę prisijungti prie sistemos portalo, peržiūrėti ir parsisiųsti visus klientui pateiktus elektroninius dokumentus, serviso aktus, sąskaitas. Tik FAKTAI Lietuvoje „Konica Minolta“ gaminių technine priežiūra rūpinasi Vilniuje įsikūrusio techninės priežiūros centro bei Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Tauragėje esančių filialų ar atstovybių darbuotojai. Visi „Konica Minolta Baltia“ techninės priežiūros centrai ir darbuotojai aprūpinti modernia diagnostine aparatūra, puikiais įrankiais, būtina serviso literatūra bei šiuolaikinėmis ryšio priemonėmis. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|