„Baltnetos komunikacijos“ aukštyn kelia Lietuvos IT paslaugų kokybės kartelę |
Įvairenybės |
Penktadienis, 11 Vasaris 2011 13:27 |
Tarptautinė sertifikacijos bendrovė „Bureau Veritas“, atlikusi nuodugnų UAB „Baltnetos komunikacijos“ veiklos auditą, šiai bendrovei, pirmajai tarp Lietuvos duomenų perdavimo ir informacinių technologijų (IT) paslaugų teikėjų, suteikė atitikimo ISO 20000 sertifikatą. „Pirmieji Lietuvoje galime užtikrinti, kad klientai gaus duomenų perdavimo bei IT paslaugas, atitinkančias jų reikalavimus ir pasauliniu mastu pripažintą atitinkamą kokybės lygį. Siekiame teikti kuo geresnes paslaugas, bet ir turėti kuo dinamiškesnę įmonę“, – teigia įmonės „Baltnetos komunikacijos“ generalinis direktorius Mindaugas Pranskevičius. Šis standartas, sukurtas specialiai IT paslaugų valdymui, pagrindu ITIL (angl. Information Technology Infrastructure Library) verslo valdymo metodologija, orientuota į darbo optimizavimą bei kokybės užtikrinimą IT įmonėse. Taip pat, šis standartas apima dalį ISO 27001 standarto, apibrėžiančio informacijos saugos valdymą. Nauda klientams ISO 20000 standartas sukurtas siekiant užtikrinti, kad jį gavusi įmonė garantuoja klientams kokybišką paslaugų kūrimą, valdymą, teikimą, incidentų valdymą, grįžtamąjį ryšį, saugą ir kt. Vakarų valstybėse įprasta reikalauti, kad IT paslaugų tiekėjas turėtų įsidiegęs ISO 20000, kadangi jis įpareigoja bendroves matuoti paslaugų kokybę, ją suderinti su kliento norais ir nuolat tobulinti. „Įsidiegę standartą, negalėtume klientams teikti paslaugų, jei negebėtume užtikrinti jų kokybės – ISO 20000 tą įpareigoja. Bet kokie nukrypimai nuo užsibrėžtų kokybinių standartų yra iš karto tiriami ir nustatomas gerinimo planas“, – aiškina M. Pranskevičius. UAB „Baltnetos komunikacijos“ ISO 20000 keliamus ir kitus reikalavimus taiko ir jų laikosi teikiant visas bendrovės paslaugas – įrangos prieglobos, kompiuterinių darbo vietų ir tarnybinių stočių priežiūros, duomenų perdavimo ir telefonijos paslaugas bei kitas profesionaliąsias IT paslaugas. „Paslaugų kokybės gerinimas šiandieniame pasaulyje yra pagrindinis konkurencingumą lemiantis veiksnys, ir dabartinis veiklos modelis, tikimės, leis sparčiau šuoliuoti į priekį ir visada būti žingsniu priekyje. ISO 20000 Lietuvoje, kaip ir pasaulyje, turėtų tapti IT sektoriaus paslaugų kokybės etalonu, tokiu, koks yra ISO 9001 kitose veiklos srityse“, – tikina M. Pranskevičius. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|