„ACME Baltija“ ruošiasi užkariauti Pietų Amerikos ir Afrikos rinkas |
Įvairenybės |
Pirmadienis, 21 kovas 2011 13:15 |
Sparčiai atsigaunančios užsienio rinkos užtikrina stabilų augimą ir plėtrą Lietuvos įmonėms. Tą patvirtina ir Lietuvos kompanija „ACME Baltija“, kurios eksporto apimtys pastaruoju metu auga 25-30 proc. Nenuostabu, bendrovė nuolat sėkmingai dalyvauja tarptautinėse parodose. Viena tokių - neseniai Hanoveryje vykusi garsioji „CeBIT” paroda. Šiemet „CeBIT“ parodoje Lietuvos kompanija ne tik pristatė Europoje jau pažįstamus „ACME“ ženklu pažymėtus kompiuterių aksesuarus, bet ir naujoves: energiją taupančias elektros lemputes ir buitinę techniką. Šiems produktams bendrovė skiria itin didelį dėmesį. Manoma, kad šios naujienos taip pat prisidės prie bendrovės pardavimų augimo. Planuojama, kad „ACME Baltija” pardavimų augimas šiais metais bus apie 15 procentų bei pasieks 58-60 milijonų litų apyvartą. Kasmetinėje „CeBIT“ parodoje užmegzti kontaktai su didelėmis tarptautinėmis kompanijomis „ACME Baltijai“ atvėrė kelius į ne vieną naują užsienio šalį. Bendrovės direktorius Paulius Paršeliūnas džiaugiasi, kad pasitvirtino įžvalgos ir jau artimiausiu metu įmonės veikla bus pradėta plėtoti dar toliau - Pietų Amerikos ir Afrikos regionuose. „Mums tai naujas iššūkis, nors vakarų valstybių kompanijos jau senokai savo viltis ir ateitį sieja būtent su šiomis rinkomis. „ACME Baltijai“ tai ypač aktualu dar ir dėl to, kad minėtuose žemynuose kompiuterinės technikos, aksesuarų ir pačių naujausių technologijų bumas dar tik prasideda. Manome, kad pradėjus aktyvią veiklą naujuose regionuose, eksporto apimtys išaugs apie 30 proc,“ - sako „ACME Baltija“ vadovas. Kelių į šias naujas Lietuvos įmonei rinkas „ACME Baltija“ ieško kasmet dalyvaudama įvairiose parodose: Monako „Distree”, Hanoraverio „CeBIT”, Honkongo „HK Electronics Show”, verslo partnerių taip pat aktyviai ieškoma ir Austrijoje, Turkijoje, Vokietijoje bei Ispanijoje. „Nuolatinis dalyvavimas parodose – tai didelės ir vertingos investicijos į verslo plėtrą ir prekybinio ženklo stiprinimą, tačiau tai ne vienintelė investavimo kryptis. Ir kriziniu laikotarpiu, ir dabar kuriame ir pristatome naujus produktus, kurie prisideda prie teigiamų bendrovės veiklos perspektyvų”, - įsitikinęs Paulius Paršeliūnas. Eksporto rinkos – vienas pagrindinių įmonės prioritetų, kuris ypatingai pasiteisino prasidėjus pasaulinei ekonomikos krizei. 2009 m. bendrovės pardavimai krito, tačiau pradėjus tikslingai dirbti ir plėsti savo veiklos geografiją, praėjusiais metais „ACME Baltija“ apyvarta išaugo 14 proc. Jau nuo praėjusių metų pradžios atsigaunančios Vakarų Europos šalys Lietuvos kompanijai suteikė daug vilčių – ten pardavimai stabiliai augo. Tuo tarpu Lietuvoje ir kitose Rytų ir Centrinės Europos valstybėse ekonomikos atsigavimo ženklai dar nežymūs. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|