Lietuviai sukūrė ateities „tamagočį“ |
Žaidimai |
Trečiadienis, 14 Gruodis 2011 12:47 |
Vaikiškai paprasto, tačiau mielo išplėstinės realybės žaidimo „Bear Care“ kūrėjai broliai Šarūnas ir Žilvinas Ledai žada jį viešai pristatyti jau kitų metų pradžioje. Jį galės nemokamai atsisiųsti tiek planšetinių kompiuterių, tiek išmaniųjų telefonų savininkai. Žaidimo idėja primena legendinį „Tamagočį“: išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio kamerą nukreipus į specialų simbolį (šiuo atveju – lokio pėdą) ekrane atsiranda virtualus meškinas, kuris yra jūsų virtualus augintinis. Jį galima glostyti, kutenti, šokdinti ir kitaip „niurkyti“. Augintiniui išalkus jį galima pamaitinti: priešais kamerą padėjus specialų žymeklį ant jo išdygsta medaus statinė, kurią pamatęs meškinas ima kopinėti medų. Kai tokie buitiniai užsiėmimai atsibos, galėsite įsijungti kitą žaidimo režimą. Jame meškiną reikės apsaugoti nuo jį puolančių žalių meškinų su milžiniškais nagais. Braukiant keliais pirštais per ekraną šiuos užpuolikus suplėšysite, taip apgindami savo augintinį. Taikosi į pasaulinę rinką Šis nuotaikingas žaidimas buvo sukurtas mobiliųjų aplikacijų dirbtuvėse „App Camp“, į kurias broliai atsinešė tik idėją. „Mes turime kompaniją „Tag of Joy“, esame jos branduolys, tačiau, kai reikia, atskiriems projektams susirandame papildomų žmonių. Šiuo atveju žaidimui kurti susiradome vieną profesionalų animuotoją ir modeliuotoją. Iš esmės dirbome keturiese. Ši grupė buvo surinkta specialiai „App Camp“ renginiui, ir idėja vystyta būtent šiam renginiui“, – pasakoja Š.Ledas. Į aplikacijų dirbtuves komanda atsinešė tik žaidimo idėją. Jis nupieštas ir suprogramuotas šio renginio metu. „Bear Care“ žaidimo kūrėjai tapo vienais iš „App Camp“ nugalėtojų ir laimėjo galimybę dalyvauti Latvijoje vykusiame konkurse „App Circus“. Deja, šio konkurso jie nelaimėjo, tačiau optimizmo neprarado ir žada per artimiausius kelis mėnesius užbaigti žaidimą ir pritaikyti jį skirtingoms platformoms. Be to, vaikinai ketina papildyti jį naujomis funkcijomis, galimybėmis. Taip pat jie ieško rėmėjų, kurie padėtų žaidimą išleisti, reklamuoti. „Žaidimas bus skirtas ne tik Lietuvos rinkai – pas mus yra per mažai išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių naudotojų“, – teigia Š.Ledas. |
Susijusios naujienos: |
---|
|