Pentagonas prašo žaidėjų sekti povandeninius laivus |
Įvairenybės |
Ketvirtadienis, 07 Balandis 2011 08:15 |
JAV Gynybos departamentas sukūrė kompiuterinio modeliavimo technologiją, kuri turi padėti Amerikos karo laivynui sekti jūroje priešo povandeninius laivus. Kariškiai prašo kompiuterinių žaidimų mėgėjų ją išbandyti ir padėti patobulinti. Šį JAV karo laivyno užsakymu parengtą projektą vykdo JAV Gynybos departamento Priešakinių gynybos tyrimų agentūra (DARPA). Už tai atsakingas DARPA Kovos su povandeniniais laivais ginkluotės skyrius. Sukurtoji kompiuterinio modeliavimo programinė įranga sutrumpintai pavadinta ACTUV (Anti-submarine Continuous Trail Unmanned Vessel). Ji imituoja nuo aptikimo ir persekiojimo bandančių išsisukti povandeninių laivų manevrus. DARPA specialistai nusprendė, kad geriausias būdas sužinoti ACTUV pranašumus ir trūkumus – jos pagrindu sukurti komercinį kompiuterinį simuliatorių, kurį galėtų išbandyti povandeninių laivų medžiotojais norintys pasijusti kompiuterinių žaidimų mėgėjai. Šį žaidimą, pavadintą „Pavojingais vandenimis" (Dangerous Waters), sukūrė bendrovė „Sonalysts Combat Simulations“. Nemokamą šio simuliatoriaus versiją galima parsisiųsti iš DARPA interneto svetainės. Pasak agentūros atstovų, „Pavojingi vandenys" tėra dar vienas ACTUV modeliavimo technologijos masinių bandymų etapas. Atsižvelgusi į jų rezultatus, DARPA patobulins technologiją ir rengs ją autonominei povandeninių laivų sekimo programinei įrangai kurti, kurią naudos JAV karo laivynas. Skelbiama, kad DARPA kūrė ACTUV taip, kad ši programinė įranga priverstų žaidėjus veikti maksimaliai tikroviškomis persekiojimo jūroje sąlygomis. Pavyzdžiui, žaidėjų sekami povandeniniai laivai stengiasi pasinaudoti komercinės laivybos keliais ir pasislėpti už krovininių ar keleivinių laivų. Pasiekę nurodytą tikslą žaidėjai gauna tam tikrą skaičių taškų. DARPA savo ruožtu stebi geriausius rezultatus ir savo svetainėje skelbia pasiekusius didžiausią pažangą. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|