Naujoji informacinė sistema „Lintel“ konsultantams leis bendrauti ir vaizdu
Įvairenybės
Pirmadienis, 06 Birželis 2011 17:35
Informacijos telefonu ir kontaktų centrų paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“ atnaujino šešis bendrovės kontaktų centrus jungiančią informacinę sistemą. Naujoji sistema „Avaya Aura“ leis dar labiau padidinti teikiamų paslaugų kokybę ir suteiks naujų komunikacijos galimybių, pavyzdžiui, konsultantai su skambinančiaisiais galės bendrauti vaizdu.

Internetinių (IP) technologijų pagrindu veikiančią sistemą diegė intelektualių inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“, kuri dar trejus metus ją prižiūrės ir nuolat atnaujins. „Lintel“ per šį laikotarpį į sistemą ir jos atnaujinimus iš viso investuos beveik 2 mln. Lt, rašoma pranešime spaudai.

TEO LT įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, komunikacijos technologijų raida lemia būtinybę kartu tobulėti ir kontaktų centrų paslaugoms. „Konsultantai šiuo metu teikia informaciją balsu, SMS žinutėmis, bendrauja susirašinėdami internetu – „webchat“ technologijų pagalba. Vaizdo pokalbiai sudarys galimybę bendrauti dar efektyviau, pavyzdžiui, leis pirkėjui apžiūrėti konsultanto siūlomą prekę“, – teigė R.Šeris.

„Fima“ Telekomunikacinių sprendimų departamento direktoriaus Eugenijaus Kurtinaičio teigimu, pasirinkdama moderniausią informacinę sistemą „Avaya Aura“, „Lintel“ rodo savo toliaregišką požiūrį į daromas investicijas. „Toks sistemos atnaujinimas reiškia konsoliduotus serverius bei mažesnį įrangos poreikį. Praktika rodo, kad kontaktų centruose tai leidžia įrangos priežiūros kaštus sumažinti iki 15 proc., o aplikacijų įsigijimo kaštus – iki 35 proc.“, – sakė E.Kurtinaitis.

Atnaujinta „Lintel“ kontaktų centrų įranga bendrovei leis užtikrinti efektyvesnį klientų aptarnavimą. Darbuotojai galės lengviau valdyti ir skirstyti skambučių srautus, todėl skambinančiųjų laukimo laikas bus trumpesnis, mažiau bus ir prarastų skambučių.

Į kontaktų centrą skambinantys klientai turės galimybę po pokalbio mygtuko paspaudimu įvertinti konsultanto darbą. Tokie vertinimai bus automatiškai fiksuojami ir pateikiami  klientams.

„Lintel“ įdiegta pasaulinio kontaktų centrų sprendimų lyderio „Avaya“ informacinė sistema „Aura“ įmonėms leidžia užtikrinti efektyvią, atvira architektūra paremtą realaus laiko komunikaciją. „Avaya“ užima maždaug 44 proc. pasaulio kontaktų centrų sprendimų rinkos. Jos sukurtais sprendimais naudojasi devynios iš dešimties įmonių, kurias žurnalas „Bloomberg Businessweek's“ praėjusiais metais pripažino geriausiai aptarnaujančiomis savo klientus.

Šaltinis:
 


Susijusios naujienos:

  • Kaip tinkamai apsaugoti namus nuo vaikų ir išvengti traumų? (2023-08-07)

    Ne paslaptis, kad vaikų auginimas bei priežiūra kelia ne tik daug džiaugsmo, bet ir tikrai ne vieną iššūkį. Nemažai dėmesio tenka skirti ir tam kad rastumėte atsakymus į klausimus, kaip pakeisti namus ir, kokius sprendimus priimti, kad pavyktų išvengti vaikų traumų. Belieka tik pridurti, kad net ir ši užduotis yra tikrai įveikiama. Taigi, skubame dalintis patarimais, kaip pakeisti namus, kad sumažintumėte traumų tikimybę.

  • Ką reikėtų žinoti apie FM moduliatorius? (2022-06-27)

    Automobilinė antena yra reikalinga kiekvienam automobiliui, jeigu norite klausytis muzikos, kurią transliuoja radijo stotys. Taip pat reikėtų nepamiršti, kad senos sistemos priimdavo kasetes ir kompaktinius diskus, kuriuose būdavo įrašyta muzika.

  • Skani žuvis palia: aprašymas, maisto gaminimo patarimai (2022-05-25)

    Palia – žuvis, kuri dažnai vadinama kitais vardais. Ji gana didelė, pilnai suaugusios žuvies svoris gali siekti 4-5 kilogramus. Virtuvių šefai ypatingai vertina šią žuvį, nes ji turi puikų skonį, nedidelį kiekį kaulų ir yra išskirtinio rausvo atspalvio, todėl apetitas kyla bevalgant.

     

  • Ar laidai ir kiti elektronikos prietaisai namuose gali kelti pavojų Jūsų augintiniui? (2022-05-25)

    Jei į jūsų namus netrukus atvyks naujas augintinis, pirmiausia turėtumėte pasirūpinti saugios erdvės sukūrimu. Jauni gyvūnai yra labai smalsūs, todėl jie gali neatsispirti pagundai paragauti laidų ar kitų nevalgomų daiktų. Judrūs augintiniai gali užkliūti už laidų ir nuversti įvairius elektronikos prietaisus, ir tai gali baigtis ne vien tik dideliais nuostoliais, bet taip pat ir gyvūno sveikatos sutrikdymu. Kad taip nenutiktų, vertėtų pasinaudoti keliais paprastais patarimais.

  • Pagrindinės priežastys, kodėl katė nesinaudoja draskykle (2022-05-04)

    Apdraskyti baldai – vienas didžiausių kačių augintojų siaubų, tačiau šios problemos tikrai bus galima išvengti, jei pasirūpinsite tinkama draskykle. Dažnas šeimininkas yra pasiryžęs tokiai „įrangai“ skirti tikrai nemažą pinigų sumą, tačiau ne taip ir retai tenka susidurti su viena ta pačia problema: katė vengia galąsti nagus tam paskirtoje vietoje... Kartais taip nutinka dėl labai paprastų priežasčių, todėl svarbu jas identifikuoti ir atlikti tam tikrus pakeitimus. Taigi, kodėl katei gali nepatikti jos draskyklė?


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed