Kaip HP technologijos padėjo „DreamWorks Animation“ prisijaukinti slibiną
Įvairenybės
Antradienis, 27 Balandis 2010 17:22
Vilnius, 2010 m. balandžio 27 d. – HP technologijų galimybės ir „DreamWorks Animation“ studijos įkvėpimas dar kartą susivienijo tam, kad sukurtų įstabių nuotykių kupiną trimatės animacijos filmą „Kaip prisijaukinti slibiną“.

Perkelti į kino ekraną tūkstančius ugnimi alsuojančių skraidančių slibinų, šimtus ginkluotų vikingų, vešlius miškus ir dūžtančias bangas su smulkiausiomis detalėmis padėjo HP technologijos: HP Z800 darbo stotys, „HP ProLiant“ serveriai, „HP Halo“ vaizdo telekonferencijų įranga, „HP DreamColor“ ekranai, duomenų saugyklų sprendimai, „HP DesignJet“ spausdintuvai.

„Kaip prisijaukinti slibiną“ – tai ir mažųjų, ir suaugusių kino žiūrovų pamėgtas nuotaikingas pilnametražis animacinis filmas, pastatytas pagal Cressidos Cowell knygą, nukeliantis į mitinį vikingų ir laukinių slibinų pasaulį. Filmas pasakoja istoriją apie Hikapą – paauglį vikingą, kuris nepritampa prie savo slibinų nugalėtojų genties tradicijų. Hikapo pasaulis apsiverčia aukštyn kojomis kai jis sutinka slibiną, parodantį Hikapui ir jo draugams vikingams pasaulį kitomis akimis.

Siekdami didžiausio našumo, „DreamWorks Animation“ kūrėjai naudojo galingas HP Z800 darbo stotis kurdami viską – nuo veikėjų iki apšvietimo efektų. Pasak studijos atstovų, HP Z800 pasirodė gerokai – maždaug 50 proc. – spartesnė nei jos pirmtakė.

„Mano darbas yra užtikrinti, kad animatoriai galėtų fantazuoti be apribojimų ir įkvėpti gyvenimui ekrane veikėjus su tiek smulkiausių bruožų, kiek jų vaizduotė gali sukurti, perteikti sodrius ir kupinus detalių epizodus. Tai sugebėjome padaryti su HP technologijų pagalba“, – teigė „DreamWorks Animation“ vykdantysis technologijų direktorius Edas Leonardas.

2001 metais „DreamWorks Animation“ išleistame pirmajame filme apie Šreką buvo panaudoti 6 terabaitai duomenų, o vaizdams sugeneruoti prireikė beveik 5 mln. valandų. „Kaip prisijaukinti slibiną“ filmo kūrėjai kartelę kilstelėjo dar aukščiau: šio filmo gamybai prireikė beveik 100 terabaitų duomenų ir daugiau nei 50 mln. valandų vaizdui generuoti.

„DreamWorks Animation“ naudojama vaizdų generavimo infrastruktūra – sujungtų kompiuterių klasteris, kuriame veikia daugiau nei 25 tūkst. procesorių branduolių, yra didžiausias ir galingiausias junginys, naudotas kompiuterinės grafikos animacijos filmams kurti.

„Kaip prisijaukinti slibiną“ filmo gamybos metu 10 tūkst. šio klasterio branduolių veikė beveik 100 procentų pajėgumu 24 valandas per parą 28 savaites.

„DreamWorks Animation“ yra animacijos inovacijų lyderė, – teigė HP darbo stočių verslo padalinio viceprezidentas ir generalinis direktorius Jinas Zafarana. – HP patinka dirbti su tokiais klientais kaip „DreamWorks“, kurie nuolat skatina mus sukurti jiems technologiją, kuri padėtų jų verslui tapti produktyvesniam“.

Siekdama sukurti naujovišką scenų apšvietimą, „DreamWorks Animation“ studija dirbo su apdovanojimus pelnančiu kinematografu Rogeriu Deakinsu. Jis, naudodamasis HP Z800 darbo stotimis ir valdydamas galingą „HP ProLiant“ serverių telkinį, galėjo interaktyviai kurti ir bandyti apšvietimą naudodamas viso kadro kokybę.

„HP Halo“ padėjo „DreamWorks“ bendrauti

„DreamWorks Animation“ studijos grupės, kurdamos filmus, naudojasi „HP Halo“ vaizdo telekonferencijų įranga. „Kaip prisijaukinti slibiną“ kūrybininkų komandos, dirbančios Kalifornijos Glendeilo ir Redvudo miestuose, susitikdavo vaizdo konferencijose, naudodamos „HP Halo“ didelės raiškos ekranus ir tokiu būdu galėjo glaudžiai bendradarbiauti kurdami itin detalius veikėjų ir aplinkų vaizdus.

„HP Halo“ buvo naudojamas kaip bendradarbiavimo įrankis tarp režisierių, dailininkų ir efektų menininkų. Filmo kūrėjai siekė prie kiekvieno slibino unikalios asmenybės bruožų priderinti ir jam būdingą ugnies stilių. Galimybė suburti skirtingas kūrėjų komandas į vieną virtualią konferencijų salę su „HP Halo“ ir išgirsti jų idėjas, padėjo to pasiekti.

Įdomūs filmo „Kaip prisijaukinti slibiną“ faktai

- 1630 skirtingų kadrų – tai daugiausia „DreamWorks Animation“ filmui sukurtų kadrų skaičius
- Viename kadre daugiausia buvo pavaizduota per 800 vikingų
- Daugiau nei 2500 slibinų buvo sutalpinta vienu metu į kitą kadrą.
    
„DreamWorks Animation“ beveik kiekvieno filmo kūrimui ir reklamai naudoja itin didelio formato „HP DesignJet Z6100“ spausdintuvus. Jais spausdinami dideli atvaizdai, naudojami kūrybos procese – išspausdintas didelis kadras leidžia išvysti bendrą didelio formato vaizdą bei jo subtilybes.

Apie „DreamWorks Animation“

„DreamWorks Animation“ kuria aukštos kokybės pramoginį vaizdo turinį: kompiuterinės grafikos pilnametražius filmus, epizodus ir animaciją televizijai, butaforijas įprastoms pramogoms bei internetinius virtualiuosius pasaulius, skirtus žmonėms visame pasaulyje. Kompanijoje dirba aukščiausio lygio talentingi kūrėjai, patyrusi ir stipri vadybininkų komanda bei naudojamos pažangios filmų kūrimo technologijos bei technikos. „DreamWorks Animation“ dvejus metus iš eilės yra patekusį į „Fortune“ sudaromą 100 geriausių kompanijų dirbti sąrašą. 2010 metais „DreamWorks Animation“ jame buvo 6-oje vietoje. Visi „DreamWorks Animation“ pilnametražiai filmai dabar išleidžiami 3D formatu. Kompanija kino teatrams yra sukūrusi ir išleidusi 18 animacinių pilnametražis filmų, tokių kaip „Šrekas“, „Madagaskaras“, „Kung Fu Panda“. „DreamWorks Animation“ 2010 metais išleido ir pristato 3 pilnametražius filmus: „Kaip prisijaukinti slibiną“, „Šrekas. Ilgai ir laimingai“, „Megamind“.

Pranešimas spaudai
 


Susijusios naujienos:

  • Kaip tinkamai apsaugoti namus nuo vaikų ir išvengti traumų? (2023-08-07)

    Ne paslaptis, kad vaikų auginimas bei priežiūra kelia ne tik daug džiaugsmo, bet ir tikrai ne vieną iššūkį. Nemažai dėmesio tenka skirti ir tam kad rastumėte atsakymus į klausimus, kaip pakeisti namus ir, kokius sprendimus priimti, kad pavyktų išvengti vaikų traumų. Belieka tik pridurti, kad net ir ši užduotis yra tikrai įveikiama. Taigi, skubame dalintis patarimais, kaip pakeisti namus, kad sumažintumėte traumų tikimybę.

  • Ką reikėtų žinoti apie FM moduliatorius? (2022-06-27)

    Automobilinė antena yra reikalinga kiekvienam automobiliui, jeigu norite klausytis muzikos, kurią transliuoja radijo stotys. Taip pat reikėtų nepamiršti, kad senos sistemos priimdavo kasetes ir kompaktinius diskus, kuriuose būdavo įrašyta muzika.

  • Skani žuvis palia: aprašymas, maisto gaminimo patarimai (2022-05-25)

    Palia – žuvis, kuri dažnai vadinama kitais vardais. Ji gana didelė, pilnai suaugusios žuvies svoris gali siekti 4-5 kilogramus. Virtuvių šefai ypatingai vertina šią žuvį, nes ji turi puikų skonį, nedidelį kiekį kaulų ir yra išskirtinio rausvo atspalvio, todėl apetitas kyla bevalgant.

     

  • Ar laidai ir kiti elektronikos prietaisai namuose gali kelti pavojų Jūsų augintiniui? (2022-05-25)

    Jei į jūsų namus netrukus atvyks naujas augintinis, pirmiausia turėtumėte pasirūpinti saugios erdvės sukūrimu. Jauni gyvūnai yra labai smalsūs, todėl jie gali neatsispirti pagundai paragauti laidų ar kitų nevalgomų daiktų. Judrūs augintiniai gali užkliūti už laidų ir nuversti įvairius elektronikos prietaisus, ir tai gali baigtis ne vien tik dideliais nuostoliais, bet taip pat ir gyvūno sveikatos sutrikdymu. Kad taip nenutiktų, vertėtų pasinaudoti keliais paprastais patarimais.

  • Pagrindinės priežastys, kodėl katė nesinaudoja draskykle (2022-05-04)

    Apdraskyti baldai – vienas didžiausių kačių augintojų siaubų, tačiau šios problemos tikrai bus galima išvengti, jei pasirūpinsite tinkama draskykle. Dažnas šeimininkas yra pasiryžęs tokiai „įrangai“ skirti tikrai nemažą pinigų sumą, tačiau ne taip ir retai tenka susidurti su viena ta pačia problema: katė vengia galąsti nagus tam paskirtoje vietoje... Kartais taip nutinka dėl labai paprastų priežasčių, todėl svarbu jas identifikuoti ir atlikti tam tikrus pakeitimus. Taigi, kodėl katei gali nepatikti jos draskyklė?


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed