HP verslo kompiuterių padalinys antrus metus iš eilės įvertinamas už meistrišką klientų aptarnavimą |
Įvairenybės |
Pirmadienis, 07 Lapkritis 2011 14:04 |
HP verslo stalinių ir nešiojamųjų kompiuterių padalinys pelnė Meistriško aptarnavimo sertifikatą, kurį skiria Technologinių paslaugų pramonės asociacija (angl. Technology Services Industry Association – TSIA) už aukščiausio lygio techninį aptarnavimą ir paslaugas Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione. HP tapo vienintele kompiuterių gamintoja, gavusia šį apdovanojimą antrus metus iš eilės. TSIA neseniai taip pat antrus metus iš eilės Meistriškumo sertifikatu įvertino ir HP kompiuterių ir spausdintuvų techninio aptarnavimo bei paslaugų Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione kokybę. „Klientai gali rinktis mūsų gaminamus kompiuterius ir jaustis užtikrinti, kad HP prisiims atsakomybę už juos viso jų gyvavimo ciklo metu, – sakė Gilbertas Rossi, HP Kompiuterinių produktų grupės (angl. Personal Systems Group – PSG) klientų aptarnavimo viceprezidentas Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos (angl. EMEA) regione. – Šis įvertinimas patvirtina HP įsipareigojimą kurti ir nustatyti geriausias aptarnavimo srities praktikas“. HP Kompiuterinių produktų grupės tiesioginio aptarnavimo komanda Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione rūpinasi daugiau nei 25 šalimis, kalba 20 skirtingų kalbų ir aptarnauja vidutiniškai po 150 tūkst. skambučių per mėnesį. Atlikdama auditą, TSIA atidžiai peržiūrėjo HP verslo padalinio aptarnavimo vadybos politikas ir procedūras. Aptarnavimo telefonu, internetu bei remonto paslaugos buvo palygintos su beveik 300 geriausių pramonės pavyzdžių. TSIA palygindama vertino tokius dalykus, kaip vadovybės įsipareigojimas, talentų valdymas, pagalbos įrankiai, veiklos metrika bei pagrindinius dalykus, kaip strategija ir rinkodara. HP klientų aptarnavimo paslaugos TSIA standartų atžvilgiu pasirodė itin gerai, parodydamos, kad verslo klientai yra greitai sujungiami su aptarnavimo specialistais, pakviečiami išsakyti savo atsiliepimus ir gali būti užtikrinti, kad HP turi visapusiškus įrankius bei procesus, kurie padeda spręsti klausimus efektyviai. „HP ir toliau siekia tobulumo savo verslo klientų aptarnavime, – teigė Joanne Weigel, TSIA Organizacijų sertifikavimo programų vyresnioji direktorė. – Kuomet klientai mato TSIA Meistriško aptarnavimo logotipą, jie gali būti tikri, kad HP turi žmones, procesus ir technologijas, reikalingas suteikti kokybišką aptarnavimą“. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|