HP parodys biuro kasdienybės momentus, kuriančius grąžą verslui |
Įvairenybės |
Trečiadienis, 30 Birželis 2010 10:57 |
Šią vasarą HP vykdo kampaniją, kurios tikslas – įvertinti, kas biurų darbuotojams padeda dirbti efektyviau. Bus siekiama atskleisti, kaip kasdieniai įpročiai - rytinis kavos gėrimas su bendradarbiais ar patraukli darbo aplinka – sukuria realią naudą verslui ir skatina darbuotojų produktyvumą. Kampanijos „HP LaserJet apsimoka“ metu įvairių šalių darbuotojai pareikš savo nuomonę, ar įvairūs užsiėmimai, tiesiogiai nesusiję su darbu, motyvuoja juos dirbti geriau. Pietų pertraukėlės su kolegomis, apsilankymas sporto salėje, kelionė pėsčiomis į darbą, patrauklus biuro interjeras – bus vertinama, kaip šie ir daugelis kitų aspektų sukuria grąžą verslui. Kampanijoje dalyvaus respondentai iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Vokietijos, Ispanijos, Italijos, Olandijos, Rusijos, Graikijos, Turkijos, Jungtinių Arabų Emyratų ir Pietų Afrikos. Pasak HP vaizdų ir spausdinimo grupės marketingo direktoriaus Europos ir Afrikos šalims Luis Casado, ši HP kampanija siekia paskatinti naujai pažvelgti į darbuotojų veiklas ir įpročius, kurie paprastai versle laikomi papildomais kaštais. ,,Daugelis tokių kasdienių užsiėmimų darbe yra laikomi išlaidomis, nors realiai jie sukuria teigiamą ir išmatuojamą naudą visam verslui. Jie gali būti laikomi ,,neįvertintais herojais”, parodančiais, kad mes visai kitaip galime vertinti strateginį investavimą į technologijas, personalą ir kasdienes išlaidas”, - teigia Casado. ,,Panašiu būdu HP lazeriniai spausdintuvai, sukurdami pridėtinę vertę, jau 25 metus grąžina verslui investicijas. Su jų pagalba verslo įmonės organizuoja efektyvesnes rinkodaros kampanijas, mažina sunaudojamo popieriaus ir kitų reikmenų kiekį, apjungia vaizdų ir spausdinimo įrangą ir tokiu būdu sunaudoja mažiau energijos nei naudodamos kitų įmonių produktus, - pridūrė jis. - Ši vasarinė HP iniciatyva parodo, kad HP lazerinis spausdintuvas yra verslo įmonės investicija, kuri, nuolat kurdama pridėtinę vertę, apsimoka.“ Nuolatinės HP inovacijos Šį pavasarį HP išleido tris naujas spausdintuvų serijas, kurios, taupydamos laiką, energiją ir popierių, grąžina įmonėms investicijas. Tai – „HP LaserJet Pro P1100“ spausdintuvų serija, „HP LaserJet Pro M1130/M1210“ daugiafunkcinių spausdintuvų serija ir „HP LaserJet Pro P1566/P1606dn“ spausdintuvų serija. Visos trys spausdintuvų serijos turi greitojo paruošimo spausdinimui „įjunk ir spausdink“ technologiją „HP Smart Install“, kuri leidžia vartotojams sutaupyti laiko ir pradėti spausdinti vos per dvi minutes nuo spausdintuvo prijungimo prie kompiuterio USB jungties pagalba, nenaudojant kompaktinio disko. „HP LaserJet Pro P 1100“ spausdintuvų serijai priklauso vieni iš labiausiai energiją taupančių spausdintuvų planetoje. Jie gali sutaupyti daugiau nei 72 proc. energijos išlaidų, lyginant su jų pirmtakais, kuriuose buvo naudojama „HP Auto-On/Auto-Off“ technologija. Spausdintuvuose taip pat naudojamos originalios ekonomiškos „HP LaserJet“ spausdintuvų kasetės, iki 35 proc. taupesnės nei ankstesni produktai. Visų trijų serijų spausdintuvuose įdiegta „Instant-on“ technologija, kuri greičiau darbui paruošia spausdintuvą, persijungusį į taupaus energijos režimą ir tokiu būdu padeda verslui sutaupyti iki 50 proc. energijos. „HP LaserJet P1606dn“ suteikia vartotojams galimybę spausdinti ant abiejų lapo pusių, tokiu būdų taupydamas vartotojų pinigus ir iki 50 proc sumažindamas popieriaus sunaudojimą. ,,HP LaserJet apsimoka” programa pristato išskirtinės vertės pasiūlymą, iliustruojantį nepaprastą galimybę susigrąžinti savo investiciją, perkant „HP Color LaserJet“ daugiafunkcinį spausdintuvą: laikui bėgant, spausdintuvas „moka“ vartotojui taupydamas energiją, popierių ir dažus. Šis taupymas pagrindžiamas 50 brošiūros kopijų spausdinimu (spausdinant ant abiejų specialaus blizgaus popieriaus pusių) 12 kartų per mėnesį naudojant „HP Color LaserJet CM 3530 MFP“, lyginant su vidutinėmis kainomis. Papildomai sutaupyti padeda „Instant-on“ technologija, dvipusis spausdinimas ir „HP Smart Web“ spausdinimo technologija. Faktiniai rezultatai gali skirtis. Kainų palyginimo duomenis galima rasti 2009 m. kovo mėn. leidinyje „Infotrends Cost of Print Studies“. Daugiau informacijos, taip pat ir studijos metodologija ir pavyzdžiai yra patalpinti adresu http://www.hp.com/go/printcosts. Pranešimas spaudai |
Susijusios naujienos: |
---|
|