CRM sistema – ne tik stambiam verslui |
Įvairenybės |
Pirmadienis, 21 Sausis 2013 15:55 |
Dažnas verslininkas apie ryšių su klientais valdymo sistemą galvoja kaip apie sudėtingą, brangų ir tik didelėms kompanijoms prieinamą įrankį. Tokios nuostatos, pasak jaunų ir novatoriškų informacinių technologijų kompanijos „2it“ specialistų, yra tie barjerai, kuriuos kitų vystomam verslui norisi padėti įveikti.
„2it“ komanda kuria ir diegia verslo valdymo bei optimizavimo sistemas. Į ją specialistai susibūrė jau įgiję patirties verslo pasaulyje. Todėl jie patys supranta, ko klientai gali reikalauti iš ryšių su klientais valdymo sistemų. Atidžiai ištyrę ir išanalizavę Lietuvos rinkoje vyraujančias verslo valdymo sistemų tendencijas ir klientų poreikius, „2it“ specialistai nusprendė sukurti išskirtinį ir analogų Lietuvoje neturintį įrankį smulkiajam ir vidutiniam verslui.
Svarbiausia – aiškumas ir paprastumas
„Rinkoje yra labai daug gremėzdiškų sistemų, kurių diegimas, o vėliau ir naudojimas vadovams ir darbuotojams dažnai sukelia galvos skausmą. Kurdami „2it CRM“ sistemą, mūsų specialistai atidžiai tyrinėjo rinkoje jau esančias sistemas bei vartotojų darbo su jomis principus ir lūkesčius. Apibendrinant surinktus duomenis galima pasakyti, kad sistemos paprastumas ir aiškumas yra dažniausiai įvardijami kriterijai. Tad jie yra ne mažiau svarbūs nei sistemos finansinė nauda ar į ją investuotų lėšų atsipirkimas. Ir nors poreikiai buvo aiškūs, rinkoje vis tiek trūko paprastų ir aiškių ryšių su klientais sistemų. Tad mes nutarėme ištaisyti šią klaidą“, – dėstė „2it“ direktorius Robertas Stankevičius.
Jo vadovaujamų specialistų sukurta ryšių su klientais valdymo sistema, kuri gali padėti siekti užsibrėžtų tikslų ir supaprastinti darbo procesus, yra pavyzdys, rodantis, jog geras įrankis nebūtinai turi būti sudėtingas. Juk sistema turi taupyti darbuotojo laiką ir gerinti jo darbo našumą, o ne apsunkinti jį. Todėl ryšių su klientais valdymo sistema turi būti labai aiški ir paprasta naudoti.
„Manau, tam, kad tuo įsitikintų, naudotojas turi pats išbandyti sistemą ir pamatyti, kad ja naudotis labai paprasta“, – aiškino R. Stankevičius.
Išmokti naudotis „2it CRM“ išties lengva. Tam užtenka vos kelių valandų. Be to, nereikia turėti jokių specifinių žinių, todėl pagunda grįžti prie senų darbo metodų neturėtų kilti. Atvirkščiai – tikėtina, kad darbas su „2it“ specialistų sukurta sistema greitai taps naudotojo įpročiu, dėl kurio darbo rezultatai taps geresni.
Prisitaiko ne darbuotojas, bet sistema
Nors ryšių su klientais valdymo sistemų pasiūla pastaraisiais metais išaugo, tačiau jomis besinaudojančių žmonių ratas liko palyginti siauras. Ypač smulkiajame ir vidutiniame versle. Anot „2it“ komandos vadovo R. Stankevičiaus, taip yra todėl, kad žmonėms sunku perprasti naujas, kompleksiškas ir sudėtingas sistemas. Jie vengia naudotis jomis, nes iki galo nesuvokia jų veikimo principo. Galiausiai darbuotojai pasimeta funkcijų gausoje ir apskritai nustoja naudotis ryšių su klientais valdymo sistema. Tokiu atveju investicijos tikrai neatsipirks niekada.
„Manau, nesuklysiu pasakęs, kad dar ir šiandien gausus būrys vadovų, rinkodaros specialistų, pardavimo vadybininkų ir gamybos proceso darbuotojų vis dar naudojasi „Excel“ lentelėmis, popierinėmis užrašų knygutėmis ir kitomis priemonėmis, kurios buvo puikus dalykas dar prieš dešimt metų. Tačiau šiais laikais, kai informacijos srautas yra milžiniškas, žmogus, darbe naudojantis tokias priemones ir neturintis pagalbinės sistemos, yra pasmerktas neefektyviam darbui. O juk norint vystyti savo verslą, reikia sugebėti išsilaikyti konkurencinėje kovoje. Tai padaryti gali padėti gera ir įmonei tinkanti ryšių su klientais valdymo sistema“, – tvirtino „2it“ vadovas R. Stankevičius.
Jo įsitikinimu, „2it CRM“ yra bene geriausias įmanomas pasirinkimas, galintis padėti išspręsti didelę dalį problemų, su kuriomis susiduria dar tik besikuriančių ir jau veikiančių įmonių vadovai bei jų darbuotojai. „2it“ specialistų sukurtas įrankis yra ne tik lengvai perprantamas ir funkcionalus, bet taip pat gali prisitaikyti prie individualių sistemos naudotojo poreikių.
„Viena patraukliausių „2it CRM“ sistemos savybių – galimybė sukurti tokį pradinį jos langą, kokio nori naudotojas. Žmogus ten gali susidėti numatytas užduotis, kurios suskirstomos pagal vykdymo prioritetus, įvykių tvarkaraštį, orų prognozės lentelę ar net valiutų keitimo kursų sąrašą“, – vardijo R. Stankevičius.
Sistemos kaina
Pasaulyje yra daug įvairių ryšių su klientais valdymo sprendimų. Tačiau „2it“ kolektyvo siekis buvo ne kopijuoti, o sukurti įrankį, atitinkantį rinkos poreikius. Paprastą naudoti sistemą, kuri suteikia galimybę dirbti efektyviau ir kainuoja nedaug.
„Mūsų duomenimis, „2it CRM“ yra pigiausias sprendimas Lietuvoje. Jį galima ne tik įsigyti, bet ir išsinuomoti. Nuomos kaina vienam vartotojui – 19 Lt per mėnesį. Be to, tiek sistemos pirkėjai, tiek ir jos nuomininkai gauna nemokamus 3 val. mokymus. Mes taip pat pasirūpiname ir sistemos įkėlimu – ją nemokamai laikome „2it“ serveriuose. Na, o išleidus naują „2it CRM“ sistemos versiją, ją mūsų klientai, kurie nuomojasi šį įrankį, gauna nemokamai. O tie, kas įsigijo „2it CRM“, naujausias šios sistemos versijas gali gauti remiantis individualiais sutarimais“, – pasakojo R. Stankevičius
Matyt, kiekvienam kyla klausimas, kaip sužinoti ar tai, kas siūloma, nėra tik rinkodaros specialistų sukurta graži pasaka. Abejonėms išsklaidyti „2it“ komanda siūlo išbandyti nemokamą „2it CRM“ sistemos versiją, kuri atskleis visą galimą jos funkcionalumą, taigi galėsite patogiai valdyti klientus, dokumentus, projektus, užduotis, kalendorių ir įvykius, darbuotojų užimtumą bei vartotojų teises. |
Susijusios naujienos: |
---|
|