Atnaujinta tiesioginio debeto paslauga gyventojams leis patogiau atsiskaityti už elektrą |
Įvairenybės |
Pirmadienis, 25 Spalis 2010 12:56 |
Š. m. spalio 25 d. bendrovė Rytų skirstomieji tinklai (RST) pristato atnaujintą tiesioginio debeto paslaugą, gyventojams suteikiančią galimybę dar patogiau atsiskaityti už suvartotą elektros energiją. Pasirinkę tiesioginio debeto paslaugą, klientai turi galimybę reguliariai mokėti vienodas įmokas nebetikrindami skaitiklio. Informacija už mokėjimo atlikimą iš sąskaitos jiems pateikiama iš anksto. Be to, klientai gali ne tik patys pasirinkti patogią dieną mokėjimams, bet ir atsiskaityti už kelis objektus vienu mokėjimu.
Pasak RST racionalaus elektros energijos vartojimo eksperto Manto Vaskelos, bendrovės statistika rodo, kad nemažai elektros vartotojų kas mėnesį moka vienodą sumą už elektrą netikrindami savo elektros skaitiklių. Tokį jų elgesį lemia noras supaprastinti mėnesinius atsiskaitymus arba poreikis taupyti laiką, ypač kai reikia atsiskaityti už keliuose objektuose suvartotą elektros energiją. „Mokėjimas už elektrą, kai vienoda pinigų suma automatiškai pervedama iš kliento banko sąskaitos į RST sąskaitą, ypač priimtinas tiems, kurie nori sutaupyti savo laiką, skirtą skaitiklio rodmenims nurašyti, knygelei pildyti, mokesčiams apskaičiuoti ir pačiam atsiskaitymui atlikti“, – sako jis. Pasirinkę tiesioginio debeto paslaugą, klientai turi galimybę reguliariai mokėti vienodas įmokas nebetikrindami skaitiklio. M. Vaskelos teigimu, atnaujinta RST tiesioginio debeto sistema yra daug lankstesnė ir pažangesnė nei buvusioji iki šiol – klientams siūloma daugiau papildomų pasirinkimo galimybių. „Informaciją apie būsimą mokėjimą gyventojai gali gauti kiekvieno mėnesio pradžioje elektroninėje sąskaitoje – joje pateikiami duomenys apie tai, kiek ir svarbiausia už ką nuskaitomos lėšos iš jų sąskaitos. Klientai gali patys pasirinkti jiems tinkamą mokėjimo dieną. Kliento sąskaitoje pritrūkus lėšų, jam nebus siunčiami pranešimai apie suvartotą ir neapmokėtą elektrą, nuskaitymas bus kartojamas kelis kartus tol, kol atsiradus lėšų operacija bus įvykdyta”, – sako RST atstovas. Atnaujinta RST tiesioginio debeto sistema yra patogesnė ypač tiems klientams, kurie turi kelis objektus. Nuo šiol klientams, atvykusiems į bendrovės klientų aptarnavimo skyrių pasirašyti sutarties dėl atsiskaitymo už visuose objektuose suvartojamą elektros energiją, bus skiriamas vienas vartotojo kodas. Atsiskaitant už keliuose objektuose suvartotą elektros energiją, klientams nereiks mokėti komisinių mokesčių – tiesioginio debeto sistema leis atlikti vieną mokėjimą už visuose objektuose suvartojamą elektrą. Pasak M. Vaskelos, mėnesinė įmoka už elektros energiją vartotojui apskaičiuojama pagal kliento vidutinį elektros suvartojimą, kuris bus nustatomas pagal istorinius skaitiklio patikrinimo duomenis. Gyventojų mokėjimai bus nuolat analizuojami, įvertinant, kiek realiai energijos suvartojama. „Jei bus pastebima, kad mokėjimo sumą reikia pakoreguoti – vidutinis suvartojimo kiekis bus perskaičiuojamas. Tuo atveju, jei klientas suvartos žymiai daugiau energijos, nei buvo sumokėta, susidaręs skirtumas iš jo sąskaitos bus nuskaitomas ne iš karto, o išdėstomas įmokomis per tris kartus. Taip klientai išvengs staigaus įmokų padidėjimo“, – aiškina racionalaus elektros energijos vartojimo ekspertas. RST specialistų duomenimis, kai kuriose Europos Sąjungos šalyse tiesioginiu debetu už komunalines paslaugas atsiskaito dauguma vartotojų, pvz., šiuo metu Didžiojoje Britanijoje tiesioginiu debetu už komunalines paslaugas atsiskaito daugiau kaip 70 proc. vartotojų. RST specialistai tikisi, kad dėl bendrovės įdiegtų tiesioginio debeto paslaugos pakeitimų šis atsiskaitymo būdas taps daug patrauklesnis ir Lietuvos gyventojams. RST prognozuoja, kad po dvejų metų tiesioginiu debetu atsiskaitys apie 15 proc. privačių elektros vartotojų Rytų Lietuvoje. Nuo kitų metų, savo veiklą pradėjus naujai skirstomųjų tinklų bendrovei LESTO, tiesioginio debeto paslaugą galės rinktis ne tik rytinės, bet ir vakarinės Lietuvos dalies gyventojai. RST tiesioginio debeto paslauga prieinama klientams, besinaudojantiems SEB, „Swedbank“, „Snoro“, „DnB Nord“, „Danske“, „Parex“ ir Šiaulių bankų paslaugomis. Užsisakyti paslaugą gyventojai gali pasinaudoję elektroninės bankininkystės sistema, savo banko ar RST klientų aptarnavimo skyriuose. Pranešimas spaudai |
Susijusios naujienos: |
---|
|