IBM tyrimas: rinkodaros specialistai ginkluosis naujomis technologijomis |
Technologijos |
Trečiadienis, 12 Spalis 2011 19:07 |
Informacinių technologijų korporacijos IBM pirmą kartą atlikta pasaulinė rinkodaros vadovų apklausa atskleidė, jog du trečdaliai šių specialistų planuoja didinti investicijas į naujas technologijas savo padaliniuose. Tokia pati dalis apklaustų rinkodaros vadovų visame pasaulyje ketina keisti duomenų valdymo strategijas ir peržiūrėti turimas duomenų analizės priemones. Net 71 proc. apklaustų rinkodaros specialistų teigė, jog jų vadovaujami padaliniai nepajėgia aprėpti ir suvaldyti visos esamų ir potencialių klientų informacijos. Apklausos rezultatai parodė, kad rinkodaros specialistai taip pat nėra pasirengę išnaudoti socialinių medijų teikiamų galimybių (68 proc. respondentų) bei nepajėgia prisitaikyti prie vis didėjančio komunikacijos priemonių ir kanalų skaičiaus (65 proc. respondentų). Be to, rinkodaros vadovų manymu, šios problemos yra kritinės, o negebėjimas jų išspręsti gali neigiamai atsiliepti visos įmonės veiklai. Apklausą atlikusių IBM ekspertų teigimu, šiandien rinkodaros specialistai suvokia poreikį geriau pažinti individualius klientus bei užmegzti su jais ilgalaikius ryšius, tačiau dažnai to padaryti jiems nepavyksta dėl nepakankamų technologinių pajėgumų duomenims išgauti ir analizuoti. Apklausos duomenimis, 80 proc. rinkodaros departamentų pasikliauna tik tradiciniais rinkos tyrimais, kurie nesuteikia galimybių pažinti individualių vartotojų. Dar 60 proc. rinkodaros vadovų teigė, jog pagrindinis informacijos šaltinis apie vartotojus jų padalinyje yra pardavimų analizė, kurios ribotumas neleidžia operatyviai reaguoti į besikeičiančius vartotojų lūkesčius ir poreikius. Viena pagrindinių kliūčių diegiant naujas technologijas ir įgyvendinant naujas rinkodaros strategijas, vadovų teigimu, yra finansiškai sunkiai įvertinama jų nauda. Pasak jų, spaudimas pagrįsti rinkodaros sprendimus ir investicijas į technologijas būsima nauda šiandien yra kaip niekad didelis. Rinkodaros vadovų apklausą atliko „IBM Institute for Bussiness Value” ekspertai siekdami išsiaiškint pagrindinius rinkodaros padalinių uždavinius ir problemas. Apklausoje dalyvavo beveik du tūkstančiai aukščiausio lygio rinkodaros vadovų iš įmonių 64 šalyse. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|