Interneto vartotojai, besinaudojantys telekomunikacijų bendrovės „Teo“ internetinėmis paslaugomis, sekmadienį liko be interneto.
Sekmadienio vakarą Balsas.lt pasiekė informacija, kad interneto ryšys kai kuriose Lietuvos vietose jau yra atsiradęs, tačiau didžiojoje šalies dalyje paslauga dar nėra tiekiama. Anot „Teo“ konsultantų, jie negali atsakyti, kada šis gedimas bus pašalintas ir visi lietuviai galės nevažomai naršyti internete.
Internetinio ryšio gedimas, remiantis konsultantų duomenimis, buvo užfiksuotas vidurdienį. Tačiau neneigia galimybės, kad ryšys galėjo būti dingęs dar anksčiau.
Interneto ryšį praradę vartotojai puolė skambinti konsultaciniu „Teo“ telefonu 1817, tačiau masiškai pasipylę skambučiai užkimšo telefono liniją ir kurį laiką buvo visiškai neįmanoma susisiekti su konsultantu.
Galiausiai paskambinus konsultacijų telefonu bei pasirinkus komandą „Interneto ryšio sutrikimai“, vartotojai buvo raminami automatiniu pranešimu: „Sutrikimus, kuriuos dabar patiriate, netrukus pašalinsime“. Tačiau bendrovės konsultantai nebuvo taip optimistiškai nusiteikę ir tvirtino, kad tai yra ilgalaikis ir precendentų neturintis gedimas, apimantis visą Lietuvą.
Anot konsultantės, tai yra masinis sistemos gedimas, o duomenų, kodėl taip galėtų būti nutikę, dar nėra. Taip pat ji tikino negalinti prognozuoti, ar interneto sutrikimas bus pataisytas šiandien bei kiek laiko tai užtruks.
„Nedrįsčiau spėti, kiek laiko tai užtruks. Sistemą gali pataisyti per kelias valandas, bet tai gali užtrukti ir iki vakaro ar rytojaus ryto. Siūlau paskambinti rytoj, nes telefono linija yra užimta.“