„Omnitel“ pokalbių internetu konsultacijomis jau pasinaudojo 40 000 klientų
Ryšiai
Ketvirtadienis, 21 Vasaris 2013 14:55

Nuo 2011 metų liepos, kai „Omnitel“ savo klientams pasiūlė pirmąsias pokalbių internetu konsultacijas „Omni gyvai“, šiuo patogiu aptarnavimo būdu jau pasinaudojo 40 tūkstančių „Omnitel“ klientų. Ypač sparčiai populiarėja praėjusių metų rugpjūtį pristatyta vaizdo pokalbių internetu konsultacijų sistema, „Omnitel“ klientams padedanti išsirinkti mobiliuosius įrenginius – nuo jos starto šiuo kanalu besikreipiančių klientų skaičius išaugo beveik 5 kartus.

 

Konsultacijas su vaizdu klientai renkasi norėdami patogiai, su konsultanto Raimondo pagalba, susipažinti su turimų ar planuojamų įsigyti telefonų ir planšetinių kompiuterių galimybėmis arba kai nepavyksta patiems susikonfigūruoti kokios nors paslaugos, pavyzdžiui, e. pašto telefone: http://youtu.be/tqOljJeZmzo

 

Įprasta, kad pasiūlius daugiau galimybių pasirinkti labiausiai patinkantį aptarnavimo būdą, klientų srautai persiskirsto ir užklausų kuriuo nors vienu kanalu, tarkime, vizitų į salonus ar skambučių telefonu sumažėja, o kitais kanalais išauga.

 

- „Mūsų atveju atsitiko priešingai: klientai rūpimus klausimus užduoda ir reikalus tvarko tolygiai naudodamiesi visais jiems skirtais kanalais, tad bendras užklausų skaičius gerokai išaugo. Siūlydami savo klientams plačiausią ir patogiausią aptarnavimo tinklą tokį tikslą sau ir kėlėme – padaryti bendravimą su savo klientais dar aktyvesnį ir atviresnį, norėjome, kad kiekvienas klientas rastų jam patogiausią ir geriausią būdą susisiekti su mumis, sulaukti specialisto pagalbos ar konsultacijos“, – teigia „Omnitel“ viceprezidentė klientams Lina Galatiltė.

 

„Omnitel“ pokalbių internetu konsultacijos populiariausios artėjant pietų metui, taip pat baigiantis darbo dienai ir pavakary, iki 19 valandos.

 

Šiuo metu gauti atsakymą į rūpimą klausimą telekomunikacijų bendrovės klientai taip pat gali paskambinę telefonu, atvykę į „Omnitel“ saloną arba savitarnos svetainėje. Į klausimus ir užklausas atsakinėja tik „Omnitel“ specialistai, tai padeda išlaikyti itin aukštą aptarnavimo kokybę ir į klientų klausimus atsakyti tiksliai bei operatyviai.

 


Susijusios naujienos:

  • Lietuviai dovanų pirko 4G ryšio telefonus (2016-01-08)

    Populiari dovana per praėjusias šventes Lietuvoje buvo 4G (LTE) ryšio telefonai. Gruodžio duomenimis, telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ salonuose ir interneto parduotuvėje tele2.lt jie užėmė 8 pirmas pozicijas perkamiausių telefonų dešimtuke ir sudarė net 90 proc. visų parduotų telefonų. Ruošdamiesi šventėms, gruodį „Tele2“ klientai telefonų įsigijimui skyrė dviem trečdaliais daugiau lėšų nei lapkritį.

  • Telecentras startuoja su 4G LTE interneto paslaugomis (2015-11-26)

    AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) pradeda teikti 4G LTE interneto paslaugas Klaipėdoje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, Alytuje ir Anykščiuose. Nuo šiol nurodytuose miestuose MEZON klientai galės naudotis spartesniu ir kokybiškesniu 4G LTE interneto ryšiu. Paslaugų kokybinį šuolį įmonė pažymi ir bendru MEZON įvaizdžio virsmu: nuo šiol prekės ženklas MEZON dar dinamiškesnis ir ryškesnis.

  • „Teo“ paprastina grupės įmonių valdymą (2015-10-26)

    IT ir komunikacijų bendrovė „Teo“ paprastina savo įmonių grupės valdymą. Prie UAB „Baltic Data Center“ (BDC) prijungiama jai priklausanti UAB „Hostex“ ir pačios „Hostex“ valdyta, tačiau keletą metų veiklos nevykdžiusi UAB „Hosting“. Formali reorganizacija niekaip nepaveiks įmonių klientų sąlygų ir paslaugų, jas toliau vykdys BDC.

  • Telecentras interneto MEZON tinklo modernizacijai technologiniu partneriu pasirinko „Huawei“ (2015-09-23)

    Rugsėjo 23 d., Vilnius. AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) pradeda 4G tinklo modernizavimą ir diegia LTE Advanced platformą. Atnaujintame tinkle MEZON klientai naudosis spartesniu ir kokybiškesniu interneto ryšiu. MEZON tinklo modernizavimo technologiniu partneriu pasirinkta „Huawei Technologies (Vilnius)“ yra viena didžiausių, pasaulyje lyderiaujančių telekomunikacijų įrangos ir paslaugų bendrovių.

  • A. Guoga investuoja į Kauno informacinių technologijų mokyklą (2015-06-23)

    Šiandien Europos Parlamento narys, filantropas Antanas Guoga pasirašė Ketinimų protokolą su Kauno informacinių technologijų mokykla (KITM). A. Guoga įsipareigoja padėti KITM siekti modernesnio, technologijas išmanančių, darbo rinkos poreikius atitinkančių IT specialistų rengimo proceso.


Komentarai

Reklaminis skydelis

Mūsų draugai

It naujienos

Deviceinformed