„Microsoft Lync“ suteikia verslui efektyvesnio bendravimo sprendimą |
Programinė įranga |
Penktadienis, 19 Lapkritis 2010 18:23 |
Bendrovė „Microsoft“ pristatė naują komunikavimo programą „Lync“, kuri iš esmės keičia žmonių bendravimą. Nemokamą bandomąją „Lync“ versiją jau galima parsisiųsti iš www.lync.com, o verslo klientai ją galės įsigyti nuo šių metų gruodžio 1 dienos. Bendravimo programa „Lync“ vienoje aplinkoje apjungė populiariausias žmonių bendravimo kompiuteriu priemones – susirašinėjimą, vartotojų būsenos nustatymą ir identifikavimą, garso ir vaizdo pokalbius, tradicinę ir IP telefoniją. Naujoji programa yra suderinta ir veikia su gerai pažįstamomis „Microsoft“ programomis „Office“, „SharePoint“ ir „Exchange“, todėl įmonių darbuotojai greitai išmoksta ja naudotis. „Svarbiausias „Lync“ programos privalumas – ji sujungia visas šiandieninio verslo komunikacijos priemones ir suteikia papildomų galimybių. Dabar galima rengti aukštos raiškos vaizdo konferencijas, integruoti socialinius tinklus, iš telefono paskambinti į kompiuterį, – apie naująjį produktą kalbėjo „Microsoft“ verslo strategijos ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Martynas Bieliūnas. – Naudodamiesi „Lync“ organizacijų IT specialistai galės nebrangiai atnaujinti komunikacijos sistemas ar net pakeisti dalį infrastruktūros, pavyzdžiui, vidines telefonų linijas.“ „Lync“ jau diegia didžiosios pasaulio ir Lietuvos organizacijos Dar šiais metais „Microsoft Lync“ savo bendrovėse baigs diegti tokios pasaulyje žinomos bendrovės kaip „Nikon“, „France Telecom“, „Estee Lauder Companies“, „Marquette University“ ir kitos. Siekdama padidinti darbuotojų efektyvumą, bendrovė „Nikon“ planuoja sujungti „Lync“ su „SharePoint“ ir „Exchange“ sistemomis. Jau dabar bendrovė pastebėjo 30 proc. darbuotojų produktyvumo padidėjimą tam tikrose srityse. Programa „Microsoft Lync“ diegiama ir testuojama taip pat ir Lietuvoje. Lietuvos Respublikos Užsienio reikalų ministerija diegimo darbus jau baigė. Didžiosios šalies bendrovės – „Maxima“, „TEO LT“ ir kitos – šiuo metu vykdo programos testavimą ir svarsto galimybę ja naudotis ateityje. „Dabartinės verslo sąlygos reikalauja itin greitos komunikacijos ir galimybės susisiekti įvairiomis priemonėmis. Norint dirbti efektyviai, elektroninio pašto ar telefono ryšio jau nebepakanka, - teigia Romas Butkevičius, „Maxima grupės“ IT valdymo centro vadovas. - Mums reikia naujos sistemos, kuri leistų darbuotojams nepriklausomai nuo buvimo vietos efektyviai bendrauti tarpusavyje ir su klientais.“ Programai priedus kuria daugiau nei 30 bendrovių Nors naudojimuisi „Lync“ programa tinka vartotojų jau turimos priemonės, daugiau nei 70 „Microsoft Lync“ programai pritaikytų naujų įrenginių - IP telefonų, ausinių su mikrofonais, tinklo kamerų ir kitų – pristatė bendrovės „Polycom Inc.“, „Aastra Technologies Ltd.“ ir kitos kompanijos. Taip pat daugiau nei 30 „Microsoft“ partnerių visame pasaulyje kuria papildomas „Lync“ programas, skirtas įvairaus dydžio viešoms ir privačioms organizacijoms. Bendrovių „Aspect Software“, „Convergent Media Systems“, „ProtonMedia“, „Wortell“ ir kitų sukurti sprendimai suteikia galimybes integruoti į „Lync“ kontaktų centrus, pokalbių įrašymo, verslo efektyvumo monitoringo ir kitas programas. Tuo tarpu šimtai bendrovių visame pasaulyje, tarp kurių yra „British Telecom“, „Dell“, „Dimension Data“, HP ir „Verizon Business“ jau teikia paslaugas savo klientams, kurie planuoja, projektuoja, ar jau diegia „Lync“ sprendimus. Programas „Microsoft Lync 2010“ ir „Microsoft Lync Server 2010“ verslo klientai galės įsigyti nuo šių metų gruodžio 1 dienos. Jau nuo kitų metų tinklo programa „Microsoft Lync Online“ bus prieinama kaip dalis neseniai rinkai pristatyto „Office 365“ sprendimo. Su „Lync Online“ vartotojai galės susirašinėti, bendrauti garso ir vaizdo konferencijose ir skambinti iš vieno į kitą kompiuterį. Pranešimas žiniasklaidai |
Susijusios naujienos: |
---|
|