„Skype“ problemos ją naudojančioms kompanijoms didelių rūpesčių nesukėlė |
Programinė įranga |
Ketvirtadienis, 23 Gruodis 2010 19:08 |
„Skype“ sutrikimai ją naudojančioms kompanijoms ir organizacijoms sukėlė šiek tiek nepatogumų, tačiau didelių rūpesčių ar nuostolių dėl programos neveikimo jos teigia nepatyrusios. Psichologinę pagalbą nemokamai teikiantis „Krizių įveikimo centras“ neseniai šią paslaugą pasiūlė ir per „Skype“. Tačiau programos sutrikimai centro veiklai įtakos neturėjo. „Kol kas apskritai sulaukėme tik keleto skambučių per „Skype“, todėl neveikimas įtakos neturėjo. Kadangi tai yra nauja paslauga, reikia laiko tam, kad žmonės įprastų, žinotų“, – sakė „Krizių įveikimo centro“ koordinatorė, psichologė Virginija Mikėnienė. Šią pokalbių programą kasdienėje veikloje naudoja nemažai ryšių su visuomene kompanijų. Viena jų, komunikacijos agentūra „BCP Nova media“, teigia pajautusi programos gedimą, tačiau didesnių problemų tai nesukėlė. „Šią programą naudojame kasdien, bendraujame su partneriais ir kolegomis užsienyje. Laimei, šįkart gedimas nesutapo su skubių reikalų sprendimu, todėl nuostolių nepatyrėme“, – 15min.lt teigė „BCP Nova media“ vykdančioji partnerė Lina Venskaitytė. Anot jos, Lietuvoje kilęs bruzdesys dėl „Skype“ gedimų įrodo, kad programa naudojama ne tik laisvalaikiu, bet vis aktyviau ir versle. Kitos kompanijos „Skype“ naudoja palaikyti ryšį su klientais. Pavyzdžiui, buitinės technikos prekybos tinklas „Topo centras“ šia programa siūlo ekspertų konsultacijas. „Šiandien programa veikia su trikdžiais. Tačiau „Skype“ nėra prioritetinė ryšio priemonė. Mes per dieną sulaukiame vidutiniškai nuo 5 iki 10 užklausų programoje „Skype“. Dauguma užklausų yra raštu, dažniausiai klausiama, ar turime tam tikrą prekę, kiek ji kainuoja ir panašiai. Palyginimui, per dieną į skambučių centrą sulaukiame apie 300 skambučių. Taigi „Skype“ užklausų procentas yra labai nedidelis“, – 15min.lt teigė „Topo centro“ komunikacijos projektų vadovas Erikas Kundreckas. Jo teigimu, „Skype“ sutrikimai bendrovei iš esmės nesukėlė jokių rūpesčių – klientai kaip visuomet gali kreiptis telefonu ar el. paštu. „Net telefonu skambindamas nei vienas klientas nesakė, kad kilo rūpesčių, kad norėjo konsultacijos per „Skype“ ar panašiai“, – teigė E.Kundreckas. Vidinei komunikacijai šios programos „Topo centras“ nenaudoja, kaip ir kitos didžiosios organizacijos. Telekomunikacijų kompanija TEO LT vidinei komunikacijai naudoja „Microsoft“ programą „Communicator“ – daugiausia dėl patogumo, suderinamumo su kitomis programomis bei dėl saugumo. „TEO LT nenaudoja „Skype“ komunikacijai kompanijos viduje. Mes turime savo programinę įrangą, kuri yra pritaikyta darbui kompanijos viduje ir integruota su kitomis programomis, tokiomis kaip el. paštas ir panašiai“, – teigė bendrovės atstovas spaudai Antanas Bubnelis. Programinių sprendimų kūrimo ir diegimo bendrovės „Blue Bridge Code“ direktorius Vykintas Arlauskas teigė, jog didžiosios kompanijos vidinei komunikacijai paprastai naudoja korporatyvinius įrankius, tokius kaip „Communicator“. „Korporatyviniai įrankiai yra integruoti su įmonės informacine sistema, todėl darbuotojų adresų knyga yra automatiškai integruota. Nereikia žinoti naudotojo vardo, įvesti jų rankiniu būdu – visi kontaktai yra vienoje vietoje ir visada pasiekiami. „Skype“ įmonėse daugiau naudojamas bendraujant su partneriais. Mes taip pat naudojame šią programą bendrauti su partneriais užsienyje ir Lietuvoje“, – teigė V.Arlauskas. Jo teigimu, programos sutrikimai didesnių problemų nesukėlė, kadangi išorinei komunikacijai bendrovė naudoja ir kitus įrankius. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|