Pristatyta nauja mobilaus turinio platforma „Mopunch“ |
Programinė įranga |
Trečiadienis, 28 Liepa 2010 08:53 |
Mobilaus marketingo ir produktų plėtros bendrovė „ActiveSec“ pranešė sukūrusi naują mobilaus turinio parduotuvių platformą „Mopunch“. Ji leis kiekvienam vartotojui susikurti savo mobilaus turinio parduotuvę, eksportuoti ją į užsienio rinkas bei gauti iš šios veiklos pajamų, teigiama bendrovės pranešime. Vartotojai turės galimybę užsienio rinkoms pateikti ir užsidirbti prekiaujant paveikslėliais, melodijomis, žaidimais, programomis, animacija, videofilmukais ir kitais mobilaus turinio produktais. Mobilaus turinio parduotuves galės kurtis ir patys autoriai bei meninio turinio kūrėjai, ir visi mobilaus turinio partneriai, suinteresuoti prekiauti „Mopunch“ platformoje pateiktais turinio vienetais. „Siekiame, kad sparčiai augančioje ir šiuo metu vienoje perspektyviausių mobiliųjų paslaugų rinkoje Lietuva stiprintų savo pozicijas ir taptų dar konkurencingesne dalyve. Vystant „Mopunch“ projektą kiekvienam aktyviam vartotojui bus suteikiama galimybė patogiausiu būdu savarankiškai kurti, administruoti savo mobilaus turinio parduotuvę bei ją vystyti globaliu mastu. Ekspertų teigimu, virtualių prekių rinka turi itin didelį potencialą augti ir šiemet turėtų viršyti 40 milijardų dolerių“, - pranešime cituojamas „ActiveSec“ vadovas Vytautas Paukštys. Pasak bendrovės atstovų, mobilioje parduotuvių platformoje „Mopunch“ kiekvienas vartotojas galės nemokamai susikurti turinio parduotuvę per itin trumpą laiką. Vartotojams bus pasiūlytos įvairaus pobūdžio specializuotos parduotuvės, pateikiant individualius kainodaros, dizaino ir turinio vienetų sprendimus. Mobilių parduotuvių kūrėjams taip pat bus suteiktos patyrusių specialistų konsultacijos ir galimybė pasirinkti dominančias užsienio rinkas, kuriose bus vykdoma veikla. Už platformos naudojimą partneriams jokie fiksuoti mokesčiai nebus taikomi. „Tikimės, kad tokiu būdu Lietuvos turinio kūrėjai ir aktyvūs vartotojai įgis daugiau supratimo, kaip galima parduoti savo produktus užsienio rinkoje. Kitaip tariant „Mopunch“ parduotuvių platforma taps patogiausiu ir paprastai veikiančiu tarpininku tarp mobilaus turinio pirkėjų, mobilaus ryšio operatorių bei pardavėjų, pastariesiems nesirūpinant programavimo, kainodaros ir administravimo darbais. Kviečiame jau dabar susidomėjusius partnerius susisiekti su mumis ir pradėti vystyti veiklą“, - sakė bendrovės vadovas V. Paukštys. Projektas „Mopunch“ yra įgyvendinamas pagal ES struktūrinių fondų programą „Intelektas LT“, kurios metu bus kuriama universali mobiliųjų paslaugų teikimo platforma. Planuojama, kad, įvykdžius projektą, įmonė pateiks rinkai 36 naujas paslaugas, kurios apims tokius modulius kaip klientų aptarnavimo balsu, SMS, statistikos, reklamos, turinio valdymo, klientų aptarnavimo, telefonų atpažinimo ir kt. sistemas, sakoma pranešime. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|