„Microsoft“ vartotojų konfidencialumą iškeitė į pajamas iš reklamos |
Programinė įranga |
Antradienis, 03 Rugpjūtis 2010 10:31 |
Bendrovė „Microsoft“ atsisakė ambicingų savo planų įdiegti į interneto naršyklę „Internet Explorer 8“ visišką vartotojų konfidencialumą automatiškai užtikrinančią funkciją, nes ji būtų pakenkusi internetinės reklamos pardavimams. Dar 2008 m. pradžioje „Microsoft“ buvo pareiškusi, kad naujoje jos interneto naršyklės „Internet Explorer 8.0“ versijoje bus įdiegta funkcija, leidžianti vartotojams lengvai ir paprastai išvengti bet kokio jų veiklos internete sekimo, pranešė „The Wall Street Journal“. Tačiau maksimalų vartotojų privatumą garantuojanti funkcija, pasak leidinio, sukėlė karštus ginčus tarp „Microsoft“ vadovų. Daugelis iš jų tvirtino, jog automatiškas visiško privatumo užtikrinimas visiems IE8 naršyklės vartotojams neigiamai atsilieps „Microsoft“ internetinės reklamos pardavimams, nes reklamdaviams labai svarbu žinoti informaciją apie interneto vartotojų, kuriems rodomos vienokios ar kitokios reklamos, interesus. Todėl buvo priimtas sprendimas atsisakyti automatinio privatumo režimo aktyvavimo, taip verčiant anonimiškumo pageidaujančius vartotojus kaskart paleidus „Internet Explorer 8.0“ naršyklę keisti privatumo nuostatų parametrus. Pasak ekspertų, toks sprendimas niekaip neatitinka pirminio „Microsoft“ pažado pateikti vartotojams interneto naršyklę su geriausia rinkoje asmeninių duomenų apsaugos sistema. Pasak konfidencialumo elektroninėje erdvėje eksperto Simono Davieso, su kuriuo „Microsoft“ konsultavosi planuodama naująją IE8 vartotojų privatumo sistemą, dauguma šios naršyklės vartotojų net nežino, kad joje yra įdiegta konfidencialumo apsaugos galimybė, tad ankstesni „Microsoft“pažadai tebuvo nuviliantis melas. „Microsoft“ atstovai neslepia, kad tokį sprendimą lėmė būgštavimai dėl pajamų, gaunamų iš reklamos skelbimo. Pasak bendrovės vyriausiojo patarėjo Brado Smitho, naujose „Internet Explorer“ naršyklės versijose bendrovė pasistengs panaudoti tokį sprendimą, kuris atitiktų privatumą saugančių vartotojų interesus ir kartu deramai įvertins itin svarbų reklamos vaidmenį skelbiant turinį internete, teigiama pranešime. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|