Ar „Skype“ taps geriausiu „Microsoft" pirkiniu? |
Programinė įranga |
Trečiadienis, 15 Birželis 2011 08:45 |
Prieš kelias savaites korporacija „Microsoft" už 8 milijardus JAV dolerių įsigijo IT bendrovę „Skype“. Daugumai kyla klausimas, ką „Microsoft" veiks su interneto telefonijos (VoiP) technologija. Rinkodaros specialistas Jeffas Valentine tikina, kad naujasis pirkinys bus naudojamas žaidimų integravimui, Omas Malikas iš bendrovės „Gigaom" mano, jog „Skype" bus integruotas į išmaniuosius „Windows Phone“ OS telefonus, „Microsoft" vadovas Steve'as Ballmeris tikina, kad „kartu mes kursime bendravimo realiuoju laiku ateitį ir žmonės galės lengvai susisiekti su šeima, draugais, klientais ir kolegomis“. „Aš asmeniškai manau, „Skype" yra geriausias mūsų pirkinys. Tai bus puiki technologija mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms. Visa paslaptis – ryšių su klientais valdymas (CRM). Sakau tai ne dėl to, kad pardavinėjame CRM produktą „Microsoft Dynamics", bet todėl, kad CRM naudojančios bendrovės galės palaikyti glaudžius ryšius tarp klientų ir tiekėjų. Klientai, kurie sėkmingai naudojasi CRM sistema, įžvelgia ne tik realią naudą, bet ir kloja tvirtus pamatus savo kompanijos ateičiai“, – pabrėžė S. Ballmeris. Vis dėlto yra vienas dalykas, kurio pasigendama „Microsoft" CRM sistemoje: tai telefono skambučių integravimas. S. Ballmeris prisipažino, kad daug kartų klientai prašė sujungti CRM sistemas su telefonų sistemomis, jie norėjo, kad spustelėjus ant kontakto vardo galima būtų su juo susiskambinti, įrašyti skambučius ir susieti su jais asmeninę paskyrą sistemoje. Daugelį metų CRM programinės įrangos gamintojai tikino tai padarysią. Ir tai iš tiesų gali būti įgyvendinta. Tačiau tai reikalauja kur kas daugiau lėšų, nei kai kurie klientai pasiruošę mokėti. Šiandien daugiau nei šimtas milijonų žmonių naudojasi „Outlook" programa. „Microsoft" tikina, kad apie 22 000 verslo klientų ir apie 1,1 milijonas vartotojų naudojasi „Dynamics", sujungta su „Outlook", ir šis skaičius vis didėja. Taigi, kodėl nepadarius „Skype" šių dviejų produktų prioritetu? Tuomet galima būtų skambinti vos paspaudus mygtuką „Outlook" aplinkoje, įrašinėti skambučius, susieti juos su kontaktais ir pridėti videovaizdus. Tai atrodo gana paprasta. Ir, svarbiausia, klientai gali gauti tokią funkciją be trečiųjų šalių tarpininkavimo. Tokios kompanijos kaip „Thinking Phones" liks patenkintos, tačiau neverta tikėtis, kad bendrovės ir toliau eikvos savo ribotas lėšas CRM sistemoms sujungti. „Microsoft" be abejo su „Skype" sieja didelius planus: ateityje ši programa bus suderinama su „Microsoft“ žaidimų konsole, bus sujungta telefoninėmis programomis. Bet ką apie tai mano verslo bendruomenė? Ar tikrai mes naudosimės „Outlook" programa dar dešimtį metų? Kodėl turėtumėme pasirinkti būtent „Microsoft Dynamics", kai yra tiek daug konkuruojančių produktų? Atsakymas būtų toks: „Outlook" ir „Dynamics CRM" dalimi tapusi „Skype" suteiks lengvesnį ir greitesnį būdą susisiekti su klientais. Tai bus įdomus ir smagus būdas bendradarbiauti. Tad būtent dėl to galima sakyti, kad „Skype" yra geriausias „Microsoft" pirkinys. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|