„Tele2“ klientams – naujos draudimo paslaugos |
Mobilusis pasaulis |
Ketvirtadienis, 15 Spalis 2015 10:03 |
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ įsitvirtina kaip pagrindinė naujų paslaugų kūrėja tarp mobiliojo ryšio operatorių. Pastaraisiais metais „Tele2“ paruošė daugiausiai papildomų paslaugų, o dabar klientams pristatė dvi naujas draudimo rūšis. Kartu su draudimo brokerių bendrove „Edrauda“ operatorius vairuotojams siūlys privalomąjį civilinės atsakomybės ir pagalbos kelyje draudimus. Paslaugų išskirtinumas yra galimybė draustis trumpam laikotarpiui, ir sutartį sudaryti patogiai ir greitai – mobiliuoju telefonu, draudimo kainą įtraukiant į einamojo mėnesio ryšio paslaugų sąskaitą.
Trumpalaikis privalomasis civilinės atsakomybės draudimas pirmiausia skirtas žmonėms, kuriems draudimas reikalingas apibrėžtam laikui. Tai keliautojai, motociklininkai, ūkininkai, sodininkai, automobilių kolekcininkai ir pan. „Tele2“ ir edrauda.lt siūlomas pagalbos kelyje draudimas mėnesiui yra naujiena Lietuvoje – šalies draudimo bendrovės siūlo draustis tik ilgesniam laikotarpiui arba pagalbą kelyje suteikia draudžiantis privalomuoju bei kasko draudimais. Paslauga siūloma už geriausią kainą rinkoje: už 1,99 Eur/mėn. garantuojama pagalba Lietuvoje, o už 5,99 Eur/mėn. – visoje Europoje. Privalomasis civilinės atsakomybės draudimas kainuos nuo 5 Eur/mėn. „Draudimo pirkimas internetu Lietuvoje populiarėja dėl gerų kainų. Mūsų šalyje draudimas kainuoja pigiau, nei visoje Europoje, bet pastaraisiais metais kainos Lietuvoje pradėjo augti, todėl vis daugiau klientų renkasi pigiau draustis interneto savitarnoje. Pirkimas iš išmaniųjų įrenginių dar labiau paspartina šitą pokytį“, – sakė Rima Kazlauskaitė, draudimo brokerių bendrovės edrauda.lt direktorė. Pernai Lietuvoje internetu nupirkta 150 tūkst. polisų iš 2,7 mln., prognozuojama, kad šiemet jų bus jau 200 tūkst., ir pirkimas internetu toliau augs. Pagalbos kelyje draudimas Lietuvoje taip pat turėtų populiarėti. Edrauda.lt vertinimu, Estijoje šia paslauga naudojasi apie 50 proc. vairuotojų, Latvijoje – apie 20 proc., o Lietuvoje – kol kas tik apie 4 procentus. „Įvairioms paslaugoms vis aktyviau kraustantis į internetą, mobiliojo ryšio operatoriams atsiranda naujų plėtros kelių, o mūsų klientams – galimybių pigiau ir patogiau atsiskaityti už jiems reikalingas paslaugas. Pasaulyje labai sparčiai populiarėja mokėjimai per mobiliojo ryšio operatorių – žmonėms patogu už programėles, paslaugas ar prekes atsiskaityti jas įtraukiant į mobiliojo ryšio sąskaitą. Tokių galimybių klientams siūlysime ir daugiau“, – sakė Mindaugas Kežionis, „Tele2“ Produktų skyriaus vadovas. Pasak jo, mokėjimai per mobiliojo ryšio operatorių (angl. „direct carrier billing“) pasaulyje yra viena greičiausiai augančių mokėjimo formų. Kai galima mokėti per operatorių, išsivysčiusios ekonomikos rinkose pirkimas įvyksta 3 kartus dažniau, nei pasiūlius tik mokėjimą kortele. Rinkos ekspertų skaičiuojama, kad tokių mokėjimų apimtis pasaulyje nuo 12,75 mlrd. Eur 2014 m. išaugs iki 21,7 mlrd. Eur. 2019 m. Lyginant su kitais operatoriais, „Tele2“ 2013-2015 m. klientams pristatė daugiausiai inovatyvių paslaugų ir toliau tęsia jų kūrimą. Tarp papildomų „Tele2“ paslaugų verslui – darbuotojų nuotolinio darbo sistema TASKER, žinučių siuntimo platforma „SMS verslui“, telemetrijos sprendimai, sprendimas skambučių centrams SIP PBX ir kiti. Privatiems klientams pasiūlyti telefonų ir kelionių draudimai, muzikos paslauga „Deezer“, virtualiojo numerio paslauga, pigių skambučių iš užsienio paslauga „Tele2 Call“ ir kitos. Naujas draudimo paslaugas „Tele2“ klientai galės keliais paspaudimais įsigyti iš visų išmaniųjų įrenginių. Pagalbos kelyje draudimą – savitarnoje mano.tele2.lt, o privalomąjį civilinės atsakomybės draudimą - m.edrauda.lt. Draudimas įsigijimas mėnesiui, o vėliau automatiškai pratęsiamas. |
Susijusios naujienos: |
---|
|