Panasonic ketina grįžti į tarptautinę išmaniųjų telefonų rinką |
Mobilusis pasaulis |
Pirmadienis, 19 Gruodis 2011 13:12 |
Japonijos elektronikos gamintojas „Panasonic“ pranešė ketinantis atnaujinti „Android“ išmaniųjų telefonų prekybą Europoje, o vėliau ir kituose pasaulio regionuose. Bendrovė taip pat pristatė pirmojo savo produkto prototipą, kuris senajame žemyne pasirodys jau kitų metų pavasarį. Pristatytas parodomasis modelis dar neturi prekinio pavadinimo, o žiniasklaidai gamintojas atskleidė vos keletą jo techninių charakteristikų. Yra žinoma, kad prietaisas turės 4,3 colio įstrižainės qHD (960×540 taškų) raiškos OLED pagrindu veikiantį lietimams jautrų ekraną. Gamintojas taip pat nurodė, jog plonas, sodriai juodos spalvos korpusas bus atsparus vandeniui bei dulkėms, o sprendžiant iš oficialių nuotraukų įrenginys turėtų palaikyti ir NFC ryšio technologiją. „Panasonic“ apie šį išmanųjį telefoną kol kas neatskleidė jokios papildomos informacijos, neaišku ir už kiek jis bus pardavinėjamas. Telekomunikacijų portalo „FierceWireless“ žiniomis, produktas visų pirma bus skirtas vidutinio amžiaus verslo žmonėms. Atsižvelgiant į faktą, kad tai parodomasis modelis, gali būti, jog prieš pasirodymą rinkoje gamintojas pakeis jo išvaizdą ar kitas savybes. Išplatintame pranešime spaudai rašoma, kad įmonė ketina aktyviai plėtoti siūlomų modelių liniją, o iki 2015 finansinių metų visame pasaulyje tikisi parduoti iš viso 15 mln. išmaniųjų telefonų. Europoje mobiliųjų telefonų prekybą „Panasonic“ nutraukė dar 2005-aisiais metais, kuomet išleido paskutinį savo prietaisą „X800“. Vėliau mobiliaisiais įrenginiais bendrovė prekiavo tik Japonijoje. Po šešių metų pertraukos išplėsti savo verslą bei grįžti į tarptautinius vandenis paskatino pasikeitusi rinkos padėtis. Dar praeito mėnesio pabaigoje „Reuters“ pranešė, kad bendrovė trečiąjį 2011-ųjų ketvirtį patyrė didžiausius finansinius nuostolius per dešimt pastarųjų veiklos metų. Taip atsitiko dėl smukusios televizorių paklausos bei aštrėjančios konkurencijos su Pietų Korėjos bendrove „Samsung“. Siekdama optimizuoti veiklą, „Panasonic“ ėmė mažinti savo darbuotojų skaičių bei įsteigė antrinę įmonę, kuri gamins kompiuterinių sistemų, tinklo įrangos bei mobiliųjų komunikacijų produktus. |
Susijusios naujienos: |
---|
|