„Omnitel“ mobiliojo interneto „garantija“ nustebino konkurentus |
Mobilusis pasaulis |
Trečiadienis, 02 kovas 2011 13:48 |
Bendrovės „Omnitel“ pranešimas apie tai, kad ji savo siūlomam mobiliajam internetui pradeda taikyti kokybės garantiją, nustebino konkurentus. „Omnitel“ vakar pranešė, kad klientai, įsigiję mobiliojo interneto paslaugą arba mobiliojo interneto paslaugą su modemu, galės per 14 dienų grąžinti modemą ir nutraukti sutartį, jeigu paslaugų kokybė neatitiks jų lūkesčių. „Bitės“ išplatintame komentare pabrėžiama, kad ši bendrovė savo klientams duoda nemokamai testuoti mobilųjį internetą dar prieš jį užsisakant, todėl vartotojai gali iš anksto įsitikinti ryšio ir duomenų perdavimo kokybe, išbandyti jį savo namų, darbo ar kitose vietose. „Jei vis dėlto klientas išbandęs ir įsigijęs mobiliojo interneto paslaugą nori jos atsisakyti, į tokius prašymus reaguojame lanksčiau ir anuliuojame isipareigojimus“, – sakė Raminta Rimkienė, „Bitės Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene. „Tele2“ viešųjų ryšių vadovas Andrius Baranauskas, komentuodamas „Omnitel“ iniciatyvą, sakė, kad „Tele2“ mobilųjį internetą pasirinkę vartotojai gali pasinaudoti nemokama galimybe grąžinti įrangą ir nutraukti sutartį be papildomų sąlygų per septynias dienas. „Atsisakius paslaugos nereikia mokėti jokių mokesčių ar sąskaitos už naudojimosi internetu laiką. Tokiu būdu išbandyti ir pasirinkti pigiausią „Tele2" internetą galima nepatiriant jokių išlaidų. Mobiliojo interneto paslaugų sutartis „Tele2“ aktyvuoja praėjus savaitei nuo pasirašymo, jei klientas per šį laikotarpį nesikreipia į bendrovę", – sakė jis. Šaltinis: |
Susijusios naujienos: |
---|
|